YouTube MP3⚡

Seach

  • Major Lazer – Light it Up (feat. Nyla & Fuse ODG) [Music Video Remix] by Method Studios

    Duration: 3:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer – Light it Up feat. Nyla & Fuse ODG Music Video Remix by Method Studios

    WATCH OFFICIAL MUSIC VIDEO // MAJOR LAZER - LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) (REMIX) BY METHOD STUDIOS SUBSCRIBE TO THE MAJOR LAZER YOUTUBE CHANNEL - http://majorlazer.fm/YouTube SUA CARA MUSIC VIDEO | https://youtu.be/omzk3klIy0E KNOW NO BETTER EP | http://majorlazer.fm/KnowNoBetterYT BLOW YOUR HEAD SEASON 2 | http://diplo.fm/BYHSeason2 ☮® PEACE IS THE MISSION (EXTENDED) ®☮ OUT NOW - http://smarturl.it/PITMDeluxe GET MAJOR LAZER GEAR WEBSTORE (worldwide shipping as low as $6) - http://www.LazersNeverDie.com AMAZON - http://majorlazer.fm/Amazon STREAM LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) [Remix] - http://smarturl.it/LIURemixStream SPOTIFY - http://smarturl.it/LIURemixSpotify PANDORA - http://smarturl.it/MajorLazerPandora GOOGLE PLAY - http://smarturl.it/LIURemixGP DOWNLOAD LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG): ITUNES - http://smarturl.it/LIURemixiTunes BEATPORT - http://smarturl.it/PITMBeatport GOOGLE PLAY - http://smarturl.it/LIURemixGP FOLLOW MAJOR LAZER: WEBSITE - http://www.majorlazer.com FACEBOOK - http://majorlazer.fm/Facebook TWITTER - http://majorlazer.fm/Twitter INSTAGRAM - http://majorlazer.fm/Instagram SOUNDCLOUD - http://majorlazer.fm/SoundCloud MAJOR LAZER ON TOUR - http://majorlazer.fm/Tour Credits Client: AICP/RSA Project: 2016 AICP Sponsor Reel Concept, Design & Direction: Method Design Director: Rupert Burton Creative Director: Jon Noorlander Art Director: Johnny Likens Production: Method Studios NY Producer: Adrienne Mitchell VFX: Method Studios Houdini FX Artist: Tomas Slancik Houdini FX Artist: Vraja Parra Rigger: Ohad Bracha Motion Capture: House of Moves http://design.methodstudios.com http://methodstudios.com

    Major+Lazer+ –+Light+it +Up++feat.+N yla+&+Fuse+O DG+++Music+V ideo+Remix++ by+Method+St udios

  • Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG) [Remix] (Official Lyric Video)

    Duration: 3:47 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up feat. Nyla & Fuse ODG Remix Official Lyric Video

    WATCH OFFICIAL LYRIC VIDEO // MAJOR LAZER - LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) (REMIX) SUA CARA MUSIC VIDEO | https://youtu.be/omzk3klIy0E KNOW NO BETTER EP | http://majorlazer.fm/KnowNoBetterYT BLOW YOUR HEAD SEASON 2 | http://diplo.fm/BYHSeason2 SUBSCRIBE TO THE MAJOR LAZER YOUTUBE CHANNEL - http://majorlazer.fm/YouTube ☮® PEACE IS THE MISSION ®☮ OUT NOW - http://smarturl.it/PITMiTunes GET MAJOR LAZER GEAR WEBSTORE (worldwide shipping as low as $6) - http://www.LazersNeverDie.com AMAZON (free Prime shipping) - http://smarturl.it/supermarketteAZ STREAM LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) [Remix] - http://smarturl.it/LIURemixStream SPOTIFY - http://smarturl.it/LIURemixSpotify PANDORA - http://smarturl.it/MajorLazerPandora DOWNLOAD LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG): ITUNES - http://smarturl.it/LIURemixiTunes BEATPORT - http://smarturl.it/PITMBeatport FOLLOW MAJOR LAZER: WEBSITE - http://www.majorlazer.com FACEBOOK - http://smarturl.it/MajorLazerFB TWITTER - http://smarturl.it/MajorLazerTwitter INSTAGRAM - http://smarturl.it/MajorLazerInstagram SOUNDCLOUD - http://smarturl.it/MajorLazerSoundcloud MAJOR LAZER ON TOUR - http://smarturl.it/MajorLazerTour Motion Design by John Hwang [Lyrics] STAND UP LIKE A SOLDIER BABY YEAH I KNOW YOU BUILT LIKE THAT GUN IT LIKE HOLSTER BABY SHOW DEM SAY YOU WICKED LIKE THAT WE LIVE WHERE THE WAR IS RAGING CHASING OUR CRAZY DREAMS HOPING THAT THE BRIDGE WON'T CAVE IN TONIGHT WE LET IT ALL GO FREE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE MASH IT UP HOT STEP IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE MASH IT UP HOT STEP IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME LIGHT IT UP SHOW THEM YOU'RE FLAMES TO THE FIRE IT'S WRITTEN LIKE YOUR NAME ON A FLYER THEY WANNA TAME YOUR DESIRE BUT YOU LIGHT IT UP NOW YOUR AIMS GETTING HIGHER I DEY WAIT FOR MESSIAH BUT UNTIL THAT DAY I'MMA RISE UP HIGH I PUT MY LIGHT IN THE AIR I WANNA SEE EVERYWHERE 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (I KNOW SAY I'M BOUND TO BE NEXT LIKE MY NEIGHBOUR) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (1 2 3 EVERYBODY GO) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (I KNOW SAY I'M BOUND TO BE NEXT LIKE MY NEIGHBOUR) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE SET IT ABLAZE LIKE A CANDLE WICK HOTTER HOTTER HOTTER HOTTER YEAH LIGHT UP

    Major+Lazer+-+Light+It+U p++feat.+Nyla+&+Fuse+ODG +++Remix+++Official+Lyri c+Video+

  • NEFFEX - Light It Up🔥🤘 [Copyright Free]

    Duration: 4:38 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    NEFFEX - Light It Up🔥🤘 Copyright Free

    You asked we delivered... OFFICIAL NEFFEX MERCH OUT NOW: https://www.redbubble.com/people/neffex/shop Available on Spotify: https://open.spotify.com/track/5j2a0vY6DWx8BQav0NUNDe and Apple Music: http://itunes.apple.com/album/id1216029146 Make some sick ass videos to this ishh ✦✦✦✦✦ NEFFEX ✦✦✦✦✦ Spotify: http://bit.ly/NEFFEX_Spotify SoundCloud: http://bit.ly/NEFFEX_SC Facebook: http://bit.ly/NEFFEX_FB Instagram: http://bit.ly/NEFFEX_Insta Twitter: http://bit.ly/NEFFEX_Twitter YouTube: http://bit.ly/NEFFEX_YouTube Vlog: http://bit.ly/NEFFEXnCHILL Site: http://NEFFEX.com Lyrics: oh yea you fucking with NEFFEX!! so r u ready for the best? said r u ready for the best? let's go! VERSE 1: yea I said I got this I'm in it I'm hella filthy so I got this I'm winning im not a quitter so I'm not fucking quitting just try to stop me and you'll drop dead missing I'm on my way to the top now listen I ain't never gunna stop too driven I ain't never getting lost got vision Ima make this shit hot ignition yo give me facts not fiction then you know I'll fucking listen cuz I'm on a fucking mission man you got to be driven cuz this world is unforgiving your the only one that's winning or the only one that's quitting so get up and stay committed don't be asking for permission hit the gas after ignition and start acting like your winning make ur own damn decisions don't let others make you victims have a thought and have a vision don't get caught up in the millions yea Ima make this shit hot! oh Ima light this shit up yea Ima make this shit hot! Ima light this shit up VERSE 2: i said I got this I'm on it give me 5 years and I got what I wanted I'ma go ahead and finish all that I started Ima go ahead and get it all uncharted I can make this place go off like a rocket I could give a fuck if you hate it or you love it I don't do this shit cuz I think that your on it I just do this shit cuz I know that I want it I could give a fuck if I dieeeee today If ima go out it's my fucking way at least I'll go out with some pride to my name with a fight not a pray that's my fucking way y'all can sit back and think you heard the best of me I can guarantee that you haven't seen the rest of me I can guarantee that this shits gon be my destiny and I will never sleep till I make it then I'll Rest In Peace #FoxFam We make workout music, gym music, gaming music, vlogging music (vlog music), inspirational music, inspirational songs, motivational music, motivational songs, and non copyrighted music for content creators

    NEFFEX+-+Light+It+Up🔥 🤘++Copyright+Free+

  • Major Lazer - Light It Up (Feat. NYLA & Fuse ODG) (YP Remix)

    Duration: 4:14 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up Feat. NYLA & Fuse ODG YP Remix

    ♫ Download Link ♫ ➥http://edmlead.net/gate/lightitupw3e3 Our Spotify Playlist: http://sptfy.com/allhousenation ♫ Support YP ♫ ●https://twitter.com/yoeriiix ●https://www.instagram.com/yoeriiix/ ●https://soundcloud.com/yoeripasmans ♫ Support Major Lazer ♫ ●https://soundcloud.com/majorlazer ●http://facebook.com/majorlazer ●http://twitter.com/majorlazer ♫ Support House Nation ♫ ♦http://alltrapnation.com/ ♦https://twitter.com/allhousenation ♦https://facebook.com/allhousenation ♦https://instagram.com/allhousenation ♦https://soundcloud.com/allhousenation ♦snapchat: yt.thenation The music and the background in the following video is not free to use, if you'd like to use the music in this video please contact the artist or label. If you need a song removed on my channel, please e-mail me. WARNING: These videos may cause people with photosensitive epilepsy to convulse in seizures. Viewer discretion is advised.

    Major+Lazer+-+Light+It+Up++F eat.+NYLA+&+Fuse+ODG+++YP+Re mix+

  • Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG) [Remix] (Official Music Video)

    Duration: 3:29 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up feat. Nyla & Fuse ODG Remix Official Music Video

    WATCH OFFICIAL MUSIC VIDEO // MAJOR LAZER - LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) [REMIX] SUBSCRIBE TO THE MAJOR LAZER YOUTUBE CHANNEL - http://majorlazer.fm/YouTube SUA CARA MUSIC VIDEO | https://youtu.be/omzk3klIy0E KNOW NO BETTER EP | http://majorlazer.fm/KnowNoBetterYT BLOW YOUR HEAD SEASON 2 | http://diplo.fm/BYHSeason2 Working with Diplo we discussed how he wanted to convey this simple message with a real sense of beauty, authenticity and genuine feeling. Because Fuse's family is from Ghana, and he was over there recording, we thought it would bring a really interesting aesthetic to film the video there. Delving deeper into Ghanaian culture, we found that their traditional funeral ceremonies perfectly exemplify this sense of coming together to rise up against sadness. The whole community joins together, first in mourning the death, then in celebrating the life that was lived. We worked closely with a Ghanaian family and rural village, meeting the elders and receiving their blessing to film and partake in a real funeral ceremony. We wanted to base the video in this very real, documentary world but also tried to capture a sense of journey and passing of the deceased's spirit by adding a surreal tone to our visuals, both in terms of the way we filmed the funeral but also by adding some more ethereal elements to the piece. I found a poem "Kae" [Remember] written in a traditional Ghanaian language; Twe, which felt like the perfect companion to the video as it is about reflecting on sadness but rising up and looking to the future and to new life. - Director Sam Pilling on marking "Light it Up" music video in Ghana ☮® PEACE IS THE MISSION (EXTENDED) ®☮ OUT NOW - http://smarturl.it/PITMDeluxe GET MAJOR LAZER GEAR WEBSTORE (worldwide shipping as low as $6) - http://www.LazersNeverDie.com AMAZON (free Prime shipping) - http://smarturl.it/supermarketteAZ DON'T SLEEP BE THE FIRST TO COP THE LAZER VARSITY JACKET - http://majorlazer.fm/VarsityJacket STREAM LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG) [Remix] - http://smarturl.it/LIURemixStream SPOTIFY - http://smarturl.it/LIURemixSpotify PANDORA - http://smarturl.it/MajorLazerPandora GOOGLE PLAY - http://smarturl.it/LIURemixGP DOWNLOAD LIGHT IT UP (FEAT. NYLA & FUSE ODG): ITUNES - http://smarturl.it/LIURemixiTunes BEATPORT - http://smarturl.it/PITMBeatport GOOGLE PLAY - http://smarturl.it/LIURemixGP FOLLOW MAJOR LAZER: WEBSITE - http://www.majorlazer.com FACEBOOK - http://majorlazer.fm/Facebook TWITTER - http://majorlazer.fm/Twitter INSTAGRAM - http://majorlazer.fm/Instagram SOUNDCLOUD - http://majorlazer.fm/SoundCloud MAJOR LAZER ON TOUR - http://majorlazer.fm/Tour Director - Sam Pilling Producer - Rik Green Exec Producer - Sarah Boardman DOP - Paul Ozgur Focus Puller - Joel Honeywell Sound - Jack Abbott Editors - Thomas Grove Carter @ TRIM Grade - James Bamford @ The Mill Sound Design - Luis Almau @ Soundtree Special Thanks - Made possible with the help and generosity of Mama Adzimashie, the Evadzi Family, Nzulezo villages and the Anlo Afiadenyigba elders. Thanks as well to Blastours & Wisdom. [Lyrics] STAND UP LIKE A SOLDIER BABY YEAH I KNOW YOU BUILT LIKE THAT GUN IT LIKE HOLSTER BABY SHOW DEM SAY YOU WICKED LIKE THAT WE LIVE WHERE THE WAR IS RAGING CHASING OUR CRAZY DREAMS HOPING THAT THE BRIDGE WON'T CAVE IN TONIGHT WE LET IT ALL GO FREE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE MASH IT UP HOT STEP IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME ROCK IN A DANCE MASH IT UP HOT STEP IN A DANCE GIMME THE TING AND MAKE ME LIGHT IT UP SHOW THEM YOU'RE FLAMES TO THE FIRE IT'S WRITTEN LIKE YOUR NAME ON A FLYER THEY WANNA TAME YOUR DESIRE BUT YOU LIGHT IT UP NOW YOUR AIMS GETTING HIGHER I DEY WAIT FOR MESSIAH BUT UNTIL THAT DAY I'MMA RISE UP HIGH I PUT MY LIGHT IN THE AIR I WANNA SEE EVERYWHERE 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (I KNOW SAY I'M BOUND TO BE NEXT LIKE MY NEIGHBOUR) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (1 2 3 EVERYBODY GO) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE (I KNOW SAY I'M BOUND TO BE NEXT LIKE MY NEIGHBOUR) 1 BY 1 LET ME SEE YOU 2 BY 2 FOR THE SEQUEL 3 BY 3 FOR MY PEOPLE SET IT ABLAZE LIKE A CANDLE WICK HOTTER HOTTER HOTTER HOTTER YEAH LIGHT UP

    Major+La zer+-+Li ght+It+U p++feat. +Nyla+&+ Fuse+ODG +++Remix +++Offic ial+Musi c+Video+

  • Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla) (Official Lyric Video)

    Duration: 3:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up feat. Nyla Official Lyric Video

    THE NEW MAJOR LAZER EP - KNOW NO BETTER - LISTEN NOW ON YOUTUBE http://vid.io/xcQz OFFICIAL LYRIC VIDEO // MAJOR LAZER - LIGHT IT UP (FEAT. NYLA) ☮® PEACE IS THE MISSION ®☮ OUT NOW STREAM LIGHT IT UP (FEAT. NYLA): SPOTIFY - http://smarturl.it/MajorLazerHits SOUNDCLOUD - http://smarturl.it/PITMSoundcloud PANDORA - http://smarturl.it/MajorLazerPandora DOWNLOAD LIGHT IT UP (FEAT. NYLA): ITUNES - http://smarturl.it/PITMiTunes AMAZON - http://smarturl.it/PITMAmazon BEATPORT - http://smarturl.it/PITMBeatport GET MAJOR LAZER GEAR WEBSTORE - http://www.LazersNeverDie.com AMAZON (Free Prime Shipping) - http://smarturl.it/supermarketteAZ FOLLOW MAJOR LAZER: WEBSITE - http://www.majorlazer.com FACEBOOK - http://majorlazer.fm/Facebook TWITTER - http://majorlazer.fm/Twitter INSTAGRAM - http://majorlazer.fm/Instagram SOUNDCLOUD - http://majorlazer.fm/SoundCloud MAJOR LAZER ON TOUR - http://majorlazer.fm/Tour Motion Design by John Hwang [Lyrics] Stand up like a soldier baby Yeah I know you Built like that Gun it like holster baby Show dem say you wicked like that We live where the war is raging Chasing our crazy dreams Hoping that the bridge won't cave in Tonight we let it all go free Gimme the ting and make me rock in a dance Gimme the ting and make me rock in a dance Mash it up hot step in a dance Gimme the ting and make me rock Set it ablaze like a candle wick Hotter hotter hotter hotter Yeah light up Fire like a soldier baby No retreating we nuh pree dat Never make them hold you baby Heart nuh feeble we nuh take chat We live where the war is raging Chasing our crazy dreams Hoping that the bridge won't cave in Tonight we let it all go free . Gimme the ting and make me rock in a dance Gimme the ting and make me rock in a dance Mash it up hot step in a dance Gimme the ting and make me rock Set it ablaze like a candle wick Hotter hotter hotter hotter Yeah light up

    Major+Lazer+-+Light+It+Up++f eat.+Nyla+++Official+Lyric+V ideo+

  • NEFFEX - Light It Up [Free]

    Duration: 4:35 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    NEFFEX - Light It Up Free

    This track is provided by NEFFEX. Enjoy it! ✦ Available on Spotify: https://open.spotify.com/track/5j2a0v... and Apple Music: http://itunes.apple.com/album/id12160... ✦✦✦✦✦ NEFFEX ✦✦✦✦✦ Spotify: http://bit.ly/NEFFEX_Spotify SoundCloud: http://bit.ly/NEFFEX_SC Facebook: http://bit.ly/NEFFEX_FB Instagram: http://bit.ly/NEFFEX_Insta Twitter: http://bit.ly/NEFFEX_Twitter YouTube: http://bit.ly/NEFFEX_YouTube Vlog: http://bit.ly/NEFFEXnCHILL Site: http://NEFFEX.com Follow, like, share and more: ► Facebook → https://www.facebook.com/BodyMixTV ▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔ BodyMix TV ▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔

    NEFFEX+- +Light+I t+Up++Fr ee+

  • ♫Nightcore♫ Light It Up [NEFFEX]

    Duration: 3:57 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    ♫Nightcore♫ Light It Up NEFFEX

    Nightcore x Sutori is a rock/metal nightcore channel. I upload some songs every week and I sometimes upload mixes ;) I don't own the original song and the picture. Nightcore by me. If you're an artist/label and you don't want to see your music on my channel, send me a mail (greed334@hotmail.com) and I will remove it quickly. ►Original Song : Light It Up by NEFFEX ►Picture : Original : https://images4.alphacoders.com/669/669576.png ►My facebook : https://www.facebook.com/NightcoreSutori/ If you have a request, send it (comment/mail/message/...) ;) Subscribe to follow my uploads! ---------------------------------------------------------------------------------- Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. ---------------------------------------------------------------------------------- Lyrics : VERSE 1: yea I said I got this I'm in it I'm hella filthy so I got this I'm winning im not a quitter so I'm not fucking quitting just try to stop me and you'll drop dead missing I'm on my way to the top now listen I ain't never gunna stop too driven I ain't never getting lost got vision Ima make this shit hot ignition yo give me facts not fiction then you know I'll fucking listen cuz I'm on a fucking mission man you got to be driven cuz this world is unforgiving your the only one that's winning or the only one that's quitting so get up and stay committed don't be asking for permission hit the gas after ignition and start acting like your winning make ur own damn decisions don't let others make you victims have a thought and have a vision don't get caught up in the millions yea Ima make this shit hot! oh Ima light this shit up yea Ima make this shit hot! Ima light this shit up VERSE 2: i said I got this I'm on it give me 5 years and I got what I wanted I'ma go ahead and finish all that I started Ima go ahead and get it all uncharted I can make this place go off like a rocket I could give a fuck if you hate it or you love it I don't do this shit cuz I think that your on it I just do this shit cuz I know that I want it I could give a fuck if I dieeeee today If ima go out it's my fucking way at least I'll go out with some pride to my name with a fight not a pray that's my fucking way y'all can sit back and think you heard the best of me I can guarantee that you haven't seen the rest of me I can guarantee that this shits gon be my destiny and I will never sleep till I make it then I'll Rest In Peace

    ♫Nightcore♫+Light+It+Up+ +NEFFEX+

  • Cypress Hill - Roll it up, Light it up, Smoke it up [Lyrics]

    Duration: 4:37 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill - Roll it up, Light it up, Smoke it up Lyrics

    This is a video containing lyrics to "Roll it up, Light it up, Smoke it up" by Cypress Hill. -- Copyright Disclaimer -- Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use.

    Cypress+Hill+-+R oll+it+up,+Light +it+up,+Smoke+it +up++Lyrics+

  • Just Dance Unlimited - Light It Up by Major Lazer ft. NYLA & FUSE ODG (Remix) - Fanmade Mashup.

    Duration: 3:47 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Just Dance Unlimited - Light It Up by Major Lazer ft. NYLA & FUSE ODG Remix - Fanmade Mashup.

    Hi guys, this song is so good, so here is my mashup :p Sorry for use the same bg of the video, but I haven't got any idea for it, but I hope you like it ^^ Credits: Major Lazer Fast Dancer ScriptDancing Cosmmun Just Dance Paradise

    Just+Dance+Unlim ited++-+Light+It +Up+by+Major+Laz er+ft.+NYLA+&+FU SE+ODG++Remix++- +Fanmade+Mashup.

  • Light It Up

    Duration: 3:49 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Light It Up

    Provided to YouTube by Sony Music Entertainment Light It Up · William Murphy Demonstrate (Deluxe Edition) ℗ 2016 RCA Records a division of Sony Music Entertainment Released on: 2016-06-24 Producer: Aaron Lindsey Composer: Earnest Vaughan Composer: Tasha Cobbs Auto-generated by YouTube.

    Light+It+Up

  • DJ Antoine - Light It Up (Official Video HD)

    Duration: 3:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    DJ Antoine - Light It Up Official Video HD

    Taken from his album “We Are The Party”. Buy here: http://smarturl.it/DJAntoine-WATP Pre-order his new album 'Provocateur‘: http://www.kontorrecords.de/Provocateur Get his new hit „I Love Your Smile“: https://ktr.lnk.to/ILoveYourSmileYo ► Follow DJ Antoine http://www.facebook.com/DJAntoine http://www.djantoine.com http://www.soundcloud.com/dj-ant1 http://twitter.com/djantoine http://www.instagram.com/djantoineofficial http://www.youtube.com/watchant1 http://www.myspace.com/djantoine http://www.globalproductions.ch/ ► Follow Kontor Records Spotify: http://www.kontor.fm Facebook: http://facebook.com/kontorrecords SoundCloud: http://soundcloud.com/kontor Instagram: http://instagram.com/kontorrecords Google+ : https://plus.google.com/+kontorrecords Twitter: http://twitter.com/kontorrecords Kontor.TV: http://youtube.com/kontor Produced & directed by Ernest Meholli EM FilmWorks http://www.emfilmworks.com Visual effects by IDZ Prod. Check DJ ANTOINEs new Single 'EL PARADISO' taken from his forthcoming album 'THE TIME IS NOW' | 3CD-Set & Download | Out 23.03.18 | Pre-order: https://ktr.lnk.to/DJ-Antoine-TTINYo Stream & Download 'EL PARADISO' here: https://ktr.lnk.to/ElParadisoYo Watch the video: https://www.youtube.com/watch?v=iasS_wItp0U You can find all DJ Antoine hits right here: https://dj-antoine.lnk.to/discography

    DJ+Antoine+-+Lig ht+It+Up++Offici al+Video+HD+

  • Keeley Elise - Light It Up [OFFICIAL MUSIC VIDEO]

    Duration: 4:43 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Keeley Elise - Light It Up OFFICIAL MUSIC VIDEO

    "LIGHT IT UP" - Single NOW AVAILABLE! ITUNES: https://itunes.apple.com/us/album/light-it-up/id1255229372?i=1255229652 GOOGLE PLAY: https://play.google.com/store/music/album/Keeley_Elise_Light_It_Up?id=Bwm74mwfmtna637bhigktkiajim&hl=en SPOTIFY: https://open.spotify.com/album/4k9BbhJfCOvCZdi53VG90O My EP "Light it Up" Releases EVERYWHERE JULY 29! I'm having a huge CD release party in Fort Worth COME HAVE FUN, EAT SOME FOOD, AND SEE ME SING! GET TICKETS HERE! http://bit.ly/2sNqcAc Share YOUR stories of how you are "Lighting It Up" (doing something to make a difference) with the hashtag #LightitUpMovement CHECK OUT MY WEBSITE FOR ALL KINDS OF INFO AND GIGS AND MERCH THATS COMING SOON! https://www.keeleyelise.com/ FOLLOW ME: My Second Channel: https://www.youtube.com/channel/UCtyXajKIgszRpVSgas7KInA Instagram: @itskeeleyelise Twitter: https://twitter.com/KeeleyElise Snapchat: @keeleyelise15 Business Email: keeleyelisebusiness@gmail.com A HUGE THANK YOU TO EVERYONE INVOLVED IN THE MAKING OF THIS VIDEO! COULDN'T HAVE BEEN POSSIBLE WITHOUT YOU! People in this video: (In order of appearance) Director/Cinematographer: JerSean Golatt IG - @Jerseangolatt Behind the scenes Cinematographer: Rondo Estrello IG - @RondoEstrello Editor: Levi YT - https://www.youtube.com/channel/UCugmNZYP0wyNYZ3LXSzQNdg Shiloh Thompson (Painter) IG - @Shilohkaris Haley Kimbrough (Sign Language) YT - https://www.youtube.com/channel/UCqxHIyLhJ1y1aBiatF2-y6Q PrestonPlayz (Gamer) YT - https://www.youtube.com/results?search_query=prestonplayz Jeremy Gaither (Track runner) Joshua Arsement (Football/Fidget Spinner) Eden Ryder (Dancer) IG - @EdenFrog Cyrus Gaither (Basketball) Caleb Arsement (Guitar) Lyrics: People always telling me I’m just a crazy teen I’ve got crazy dreams I’ll never do anything People always telling me music's just a hobby I better learn to study so I can go to UNI But I, I, I’m gonna make a change, no one standing In my way I, I, I’m here to say Just cause we’re young doesn’t mean that we’re stupid Doesn’t mean we’ll get through it Theres nothing to it Just cause we’re young doesn’t mean that we’re crazy Doesn’t mean that we’re crazy doesn’t mean that we’re lazy And maybe just maybe We’ll light, light, we’ll light light it up We’ll light, light, we’ll light, light it up People always telling me you’re not worth it you don’t deserve it And you can’t earn it People always telling me you can’t make you can’t take it And you’ll have to fake it But I, I, I’m gonna make a change, no one standing In my way I, I, I’m here to say Just cause we’re young doens’t mean that we’re stupid Doesn’t mean we’ll get through it Theres nothing to it Just cause we’re young doesn’t mean that we’re crazy Doesn’t mean that we’re crazy doesn’t mean that we’re lazy And maybe just maybe We’ll light, light, we’ll light light it up We’ll light, light, we’ll light, light it up You can’t do it right You can’t take the fight You won’t be able to ignite the light You can’t do it right You can’t take the fight You won’t be able to ignite the light But I just might Just cause we’re young doesn’t mean that we’re stupid Doesn’t mean we’ll get through it Theres nothing to it Just cause we’re young doesn’t mean that we’re crazy Doesn’t mean that we’re crazy doesn’t mean that we’re lazy And maybe just maybe We’ll light, light, we’ll light light it up We’ll light, light, we’ll light, light it up Music Credits: Vocalist/Songwriter: Keeley Elise Produced by: WT Greer Drums: Chris Knox Bass: Erech Brookins Guitar: Dominick Sanchez Keyboards/Arranger: Erskine Hawkins Background Vocals: Annagrey Weichman Jordana Malkoff Bruce Wermouth WT Greer Arthur Dyer Recorded @ Luminous Sound, Dallas, TX by Hal Fitzgerald Assistant: Jason Neito Mixed by Hal Fitzgerald Mastered by Chris Gehringer @ Sterling Sound, NY

    Keeley+Elise+-+Light+It+ Up++OFFICIAL+MUSIC+VIDEO +

  • Major Lazer - Light It Up(Remix) [Speed Version]

    Duration: 2:25 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up Remix Speed Version

    Original song: https://www.youtube.com/watch?v=qDcFryDXQ7U ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Follow me at Twitter! https://twitter.com/VrexChampHD: Follow me at Instagram: https://www.instagram.com/vrexchamphd/ --------------------------------------------------------------------------------------------------- Remember to leave a like and subscribe to my channel! ;D

    Major+Lazer+ -+Light+It+U p+Remix+++Sp eed+Version+

  • EPIC ROCK | ''Light It Up'' by Model Music

    Duration: 3:47 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    EPIC ROCK ''Light It Up'' by Model Music

    Model Music Name: Light It Up Album: Howl: Dirty Blues Rock Composer: Ben Graham Mclusky, Daniel Marantz, Toby Shaw https://myma.emipm.com/en/browse/labels/MODEL Image: http://chriscold.deviantart.com/art/Darkest-Cover-652111935

    EPIC+ROCK+++''Light+It+Up''+by+M odel+Music

  • Luke Bryan - "Light It Up" | Live at the Grand Ole Opry | Opry

    Duration: 3:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Luke Bryan - "Light It Up" Live at the Grand Ole Opry Opry

    Luke Bryan performs "Light It Up" live at the Grand Ole Opry in Nashville, TN, on September 13, 2017, during Country Cares for St. Jude Kids night. © ℗ 2017 Grand Ole Opry, LLC Subscribe: http://bit.ly/SubscribeOpry Get Tickets: http://bit.ly/OpryTickets Tour Backstage: http://bit.ly/BackstageOpry Book a Package: http://bit.ly/GoOpry About the Grand Ole Opry: Welcome to the Grand Ole Opry YouTube Channel, the destination for top country music performances and exclusive videos live from the Opry stage. Known worldwide as the show that made country music famous, the Opry and its YouTube home feature the new stars, superstars, and legends of country music, including The Band Perry, Vince Gill, Darius Rucker, Blake Shelton, Carrie Underwood, and Keith Urban, to name just a few. Connect with The Grand Ole Opry Online: WEBSITE: http://bit.ly/GrandOleOpry FACEBOOK: http://bit.ly/GrandOpryFB INSTAGRAM: http://bit.ly/OpryInsta TWITTER: http://bit.ly/OpryTweets TUMBLR: http://bit.ly/OpryTumblr GOOGLE+: http://bit.ly/OpryGoogle PINTEREST: http://bit.ly/OpryPins Luke Bryan - "Light It Up" | Live at the Grand Ole Opry | Opry http://www.youtube.com/user/OpryLive

    Luke+Bryan+-+"Light+It+U p"+++Live+at+the+Grand+O le+Opry+++Opry

  • OneRepublic - Light it Up (Lyric Video)

    Duration: 4:07 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    OneRepublic - Light it Up Lyric Video

    A lyric video of OneRepublic's 'Light it Up' 'Light it Up' is a song off of OneRepublic's 3rd Studio album "Native" Be sure to purchase Native once it hits the stores march 22nd. I own nothing and I am publishing solely for entertainment purposes. 'Native' can be purchased on iTunes, Amazon and many other music stores online when it hits the stores March 22nd. iTunes: http://bit.ly/YlfnPf Amazon: http://amzn.to/10qjNYv No Copyright Infringement Intended ©2013 Mosley Music Group, Interscope Records All Rights Reserved.

    OneRepublic+-+Li ght+it+Up++Lyric +Video+

  • Dance With Zazou: Major Lazer - Light It Up (Dance Tutorial)

    Duration: 5:33 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Dance With Zazou: Major Lazer - Light It Up Dance Tutorial

    Begleite Zazou durch das Dance-Tutorial zu Major Lazer's "Light It Up". Übe die Steps Schritt für Schritt und tanz die Choreografie selbst Zuhause nach, Zazou zeigt dir wie's geht! - Dies ist Zazou's eigene Tanz-Interpretation zum Song "Light It Up". #DanceWithZazou ▶ F​acebook: http://bit.ly/ZazouFacebook ▶ I​nstagram: http://bit.ly/ZazouInstagram ▶ T​witter: http://bit.ly/ZazouTwitter ▶ W​ebpage:​ http://bit.ly/WebpageZazou ▶ Snapchat: ZazouMall Choreography by ​Zazou ​Video by David Waltenspuel Oberteil von SKECHERS - http://www.skechers.de Hose von Zoe Karrsen - https://www.bongenie-grieder.ch Mit herzlichem Dankeschön an: Angie & Sue Abonniere ​Zazou's YouTube-Channel: http://bit.ly/YouTubeZazou

    Dance+With+Z azou:+Major+ Lazer+-+Ligh t+It+Up++Dan ce+Tutorial+

  • Cars - Light it Up (Music Video)

    Duration: 3:49 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cars - Light it Up Music Video

    Cars+-+L ight+it+ Up++Musi c+Video+

  • One More Light (Official Video) - Linkin Park

    Duration: 5:31 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    One More Light Official Video - Linkin Park

    "One More Light" music video directed by Joe Hahn & Mark Fiore. "It has been incredibly emotional to work on this, and especially to watch it. I feel that by doing it, we not only faced some of our biggest fears, but it enabled us to use our talents to bring some light to people that need it. As we move forward to the Hollywood Bowl show and beyond, I think about the people that connect with the band, outside and inside our circle. This video is a gesture of good will to the people that want that connection." - JOE HAHN "One More Light was written with the intention of sending love to those who lost someone. We now find ourselves on the receiving end. In memorial events, art, videos, and images, fans all over the world have gravitated towards this song as their declaration of love and support for the band and the memory of our dear friend, Chester. We are so very grateful and can’t wait to see you again." - MIKE SHINODA Visit http://chester.linkinpark.com Download/Stream the new album 'One More Light' - http://lprk.co/onemorelight

    One+More +Light++ Official +Video++ -+Linkin +Park

  • Sarkodie - Light It Up ft. Big Narstie & Jayso (Official Video)

    Duration: 5:02 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Sarkodie - Light It Up ft. Big Narstie & Jayso Official Video

    Music video by Sarkodie performing 'Light It Up' feat. Big Narstie & Jayso' of the "Highest" album. Song produced by Jayso. Video directed by Dego Visionz & Chalky. (C) 2018. Sarkcess Music /Dice Recordings Music Buy on Apple Music now - https://goo.gl/FS6Wom Stream on Spotify - https://goo.gl/Fs6TSs Stream on Tidal - https://goo.gl/PsSvde Buy on Amazon MP3 - https://goo.gl/SvJzZV Buy on Google Play - https://goo.gl/7ZXpVp PLEASE NOTE: Unauthorized upload of this video unto any YouTube channel is prohibited. (C) 2017. Sarkcess Music Subscribe to my YouTube Channel - http://goo.gl/EA9pB9 Follow me on Twitter - http://goo.gl/Nkoj8S Follow me on Instagram - http://goo.gl/XLWtrr Like my Facebook Page - http://goo.gl/NQfHl9 Channel managed by MiPROMO Media Network

    Sarkodie+-+L ight+It+Up+f t.+Big+Narst ie+&+Jayso++ Official+Vid eo+

  • The Product - Light It Up [HD]

    Duration: 3:57 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The Product - Light It Up HD

    Enjoy guys, great song! Check out the artist's pages! http://www.youtube.com/user/TheProductRock https://www.facebook.com/ProductRock http://www.myspace.com/productrock If you are choosing to use this song make sure you credit the artist by using the above information in the description of your videos! Follow us on Twitter: https://twitter.com/MontageRock

    The+Product+-+Li ght+It+Up++HD+

  • Kiño - Light It Up (EXPLICIT) (Video Oficial)

    Duration: 4:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Kiño - Light It Up EXPLICIT Video Oficial

    http://www.kinokmusic.com Escucha y descarga en iTunes/Apple Music: https://itun.es/co/inB76 Deezer/Tigo Music: http://www.deezer.com/album/10139468 Spotify: https://open.spotify.com/album/6glQA2HqVbIpB1bbnwRj6F Google Play: https://play.google.com/store/music/album/Ki%C3%B1o_Meto2_De_Relajaci%C3%B3n?id=B3hdfu5t2igux4hdejyvkseg754 Rdio: https://www.rdio.com/artist/Kino_1/album/Meto2_De_Relajaci%C3%B3n/ Sencillo grabado y producido en Los Angeles por Ghost Riders. Video realizado gracias a la colaboración y producción de Ojo De Gato Films y Juan David "Palomo" Muñoz. Material Y Camara Extra-Dj Impereal-Freeman. (AVISO PARENTAL MAYORES DE 18. ESTE VIDEO FUE REALIZADO POR Y PARA LA COMUNIDAD CANABICA MUNDIAL, SI NO HACE PARTE DE ELLA SI NO COMPARTE NI TOLERA ESTO, POR FAVOR ABSTENGASE DE VERLO Y CRITICARLO EN ESE SENTIDO, SI DISFRUTAS DE LA MUSICA SIN PREJUICIO ALGUNO SEAS USUARIO O NO, BIENVENIDO A ESTE VIAJE MUSICAL. MUCHAS GRACIAS) link de descarga para mp3: http://www.mediafire.com/?xux4qc77ji3z1lx

    Kiño+-+Light+It+Up++EXPLICI T+++Video+Oficial+

  • Cypress Hill Roll It Up Light It Up Smoke It Up (HQ Lyrics)

    Duration: 4:32 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill Roll It Up Light It Up Smoke It Up HQ Lyrics

    track from the friday film

    Cypress+ Hill+Rol l+It+Up+ Light+It +Up+Smok e+It+Up+ +HQ+Lyri cs+

  • for KING & COUNTRY - Light It Up | LIVE On The Rooftop

    Duration: 4:58 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    for KING & COUNTRY - Light It Up LIVE On The Rooftop

    for KING & COUNTRY perform "Light It Up" live on a rooftop in LA. http://forkingandcountry.com http://facebook.com/forkingandcountry http://twitter.com/4kingandcountry http://instagram.com/forkingandcountry

    for+KING+&+COUNTRY+-+Lig ht+It+Up+++LIVE+On+The+R ooftop

  • Marcus & Martinus feat. Samantha J. - Light It Up (Lyric video)

    Duration: 3:16 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Marcus & Martinus feat. Samantha J. - Light It Up Lyric video

    Spotify: http://bit.ly/MM_LightItUpSpotify SUBSCRIBE TO MARCUS & MARTINUS ► http://bit.ly/abonnerMM BUY M&M MERCHANDISE ► http://www.mmstore.no FOLLOW M&M ON SOCIAL MEDIA ▼ ● Facebook: http://www.facebook.com/MarcusAndMartinus ● Instagram: http://www.instagram.com/MarcusAndMartinus @marcusandmartinus ● SnapChat: Marcus-martinus FOLLOW SAMANTHA J. ON SOCIAL MEDIA ▼ ● Facebook: http://www.facebook.com/SamanthaJLive ● Instagram: https://www.instagram.com/samanthajlive @samanthajlive LYRICS: Verse 1: They call me crazy I’ll be the one if you believe it Give all my heart if you will keep it But you better keep it right You got me under your skin And I feel ya deep from within You better follow tonight, alright? Chorus: Tonight we’re gonna li-li-light it up Tonight we’re gonna li-li-light it up I wanna se the light We’re burning in the sky Tonight we’re gonna li-li-light it up (Hook) Verse 2: Bun up inna dis, get bun up inna dis Hot like a scorching sun up inna dis Turn the music, tun it way up When we si the lighters dem flash up inna dis Bare vibes weh wi feeling Just push up wi hand to the ceiling Wi guh hard and wi don’t want to leave it Ah bare vibes wi cheer can yuh feel it? Light it up when wi step on di dance floor Good energy is what we living for Wi ah tun up, tun up, tun ah tun tun ah tun up to turn it up When wi si the lighters dem ah flash up flash up and the sparks dem a burn it up! Chorus: Tonight we’re gonna li-li-light it up Tonight we’re gonna li-li-light it up I wanna se the light We’re burning in the sky Tonight we’re gonna li-li-light it up (Hook) Bridge: Illuminating the room Yeah yeah we going light it up Fire blazing through the roof We know how to light it up Chorus: Tonight we’re gonna li-li-light it up Tonight we’re gonna li-li-light it up I wanna se the light We’re burning in the sky Tonight we’re gonna li-li-light it up

    Marcus+&+Martinus+feat.+ Samantha+J.+-+Light+It+U p++Lyric+video+

  • U-Kiss - Light It Up [english subs + romanization + hangul]

    Duration: 4:46 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    U-Kiss - Light It Up english subs + romanization + hangul

    Please Read First! Rate, Comment, Favorite, Subscribe! Title: Light It Up Artist: U-Kiss (유키스) Lol, isn't this song just super catchy? I thought it sounded nice when I first heard it, &nd the more I listen to it, it grows on me (: I hope you guys enjoy this song as much as I do. Plus, the lyrics are in pink because it's Dongho's favorite color ^^

    U-Kiss+-+Light+It+Up++englis h+subs+++romanization+++hang ul+

  • Major Lazer - Light It Up (Legendado/Tradução) ᴴᴰ

    Duration: 3:07 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Major Lazer - Light It Up Legendado/Tradução ᴴᴰ

    ► Inscreva-se em nosso novo canal: https://www.youtube.com/topchartsbr ☛ Trazendo drops diários das músicas que estão bombando no Brasil e no mundo. ► Curta a nossa página no Facebook: https://www.facebook.com/DDZLegendasMais ► Visite também os nossos outros canais: ☛ DDZLives (Performances): http://www.youtube.com/DDZLives ☛ DDZLegendas: http://www.youtube.com/DDZLegendas ☛ JukeboxClipes: https://www.youtube.com/user/jukeboxc... Major Lazer - Light It Up legendado Major Lazer - Light It Up tradução

    Major+Lazer+-+Light+It+U p++Legendado/Tradução+ +ᴴᴰ

  • Luke Bryan - Light It Up (Lyrics)

    Duration: 3:42 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Luke Bryan - Light It Up Lyrics

    Luke+Bryan+- +Light+It+Up ++Lyrics+

What's Popular

Radiohead
Disclosure
Placebo
Coldplay
Pink Floyd
Nirvana
Foo Fighters
Beyoncé
Guns N' Roses
Metallica
Sia
Calvin Harris
Muse
One Direction
James Blake
Sia
Sia
[unknown]
Iggy Pop
The National

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com