YouTube MP3⚡

Seach

  • Avast The Hill's Ass

    Duration: 1:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Avast The Hill's Ass

    Keeping this one up because it's my favorite I've made. Yes, it's an overused song, but I've been really out of ideas] No BGM

    Avast+The+Hill's+Ass

  • Cypress Hill-06 Stank Ass Hole (Skull).wmv

    Duration: 5:09 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill-06 Stank Ass Hole Skull .wmv

    Vote and subscribe plz! Go see my youtube channel for all the music! Enjoy! The name of the album is in the first description in each of the Latter!

    Cypress+Hill -06+Stank+As s+Hole++Skul l+.wmv

  • Cypress Hill Stank Ass Hoe

    Duration: 4:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill Stank Ass Hoe

    Cypress+Hill+++Stank+Ass +Hoe

  • Avast The Hill's Ass

    Duration: 1:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Avast The Hill's Ass

    Uploaded by LolZombiez on Nov 7, 2011

    Avast+The+Hill's+Ass

  • Cypress Hill - Stank Ass Hoe

    Duration: 4:21 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill - Stank Ass Hoe

    Cypress Hill - Stank Ass Hoe

    Cypress+Hill+-+Stank+Ass+Hoe

  • hill being an ass

    Duration: 1:36 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    hill being an ass

    Created with I Am T-Pain app by Smule. iTunes link: http://itunes.apple.com/us/app/i-am-t-pain/id314652382?mt=8

    hill+being+an+ass

  • I Wanna Kick Your Ass - Purple Hill

    Duration: 2:26 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    I Wanna Kick Your Ass - Purple Hill

    Purple Hill - Live at the Magpie (January 2010) NEW SONG

    I+Wanna+Kick+You r+Ass+-+Purple+H ill

  • SWiLL "Half Past a Monkey's Ass" Live @ Hell on the Hill - 2011

    Duration: 5:31 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    SWiLL "Half Past a Monkey's Ass" Live @ Hell on the Hill - 2011

    Video from SWiLL at Hell on the Hill 2011. Directed and Edited by Jordan Smiley of KC Anthem. Videography by Will Peck of Metaphor Media, Jared Day and Smiley. Contact Jordan Smiley at www.facebook.com/KCanthem for information on setting up a live concert shoot like this one. More information available on www.KCanthem.com.

    SWiLL+"Half+Past+a+M onkey's+Ass"+Live+@+ Hell+on+the+Hill+-+2 011

  • Ben Hill Squad - Lean & Ride On His Ass

    Duration: 4:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ben Hill Squad - Lean & Ride On His Ass

    ben hill squad

    Ben+Hill+Squad+-+Lean+&+ Ride+On+His+Ass

  • R.E.N ft Sima - On the Hill

    Duration: 3:26 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    R.E.N ft Sima - On the Hill

    L.A.G Members R.E.N & Sima A Couple of Hood Thugz On The Hill Did A Hard Ass Video ... Yea !!! Edited By @bigspreetheceo

    R.E.N+ft +Sima+-+ On+the+H ill

  • Andy Hill & Renee Safier: If That's A Pass My Ass Is A Washing Machine Vancouver 8 22 10

    Duration: 5:46 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Andy Hill & Renee Safier: If That's A Pass My Ass Is A Washing Machine Vancouver 8 22 10

    Performed at a House Concert in Vancouver 8 22 10. Written by Andy Hill & Mike Tanner

    Andy+Hill+&+Renee+Safier :+If+That's+A+Pass+My+As s+Is+A+Washing+Machine++ Vancouver+8+22+10

  • Lauryn Hill - Doo wop that thing

    Duration: 0:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Lauryn Hill - Doo wop that thing

    It's been three weeks since you've been looking for your friend The one you let hit it and never called you again 'Member when he told you he was 'bout the Benjamins You act like you ain't hear him then gave him a little trim To begin, how you think you really gon' pretend Like you wasn't down then you called him again Plus when you give it up so easy you ain't even fooling him If you did it then, then you probably f*** again Talking out your neck sayin' you're a Christian A Muslim sleeping with the gin Now that was the sin that did Jezebel in Who you gon' tell when the repercussions spin Showing off your ass 'cause you're thinking it's a trend Girlfriend, let me break it down for you again You know I only say it 'cause I'm truly genuine Don't be a hardrock when you're really a gem Babygirl, respect is just a minimum Niggas f***ed up and you still defending them Now Lauryn is only human Don't think I haven't been through the same predicament Let it sit inside your head like a million women in Philly, Penn. It's silly when girls sell their soul because it's in Look at where you be in hair weaves like Europeans Fake nails done by Koreans Come again Come again, come again, come again, come again Guys you know you better watch out Some girls, some girls are only about That thing, that thing, that thing The second verse is dedicated to the men More concerned with his rims and his Timbs than his women Him and his men come in the club like hooligans Don't care who they offend popping yang like you got yen Let's not pretend, they wanna pack pistol by they waist men Cristal by the case men, still in they mother's basement The pretty face, men claiming that they did a bid men Need to take care of their three and four kids men They facing a court case when the child's support late Money taking, heart breaking now you wonder why women hate men The sneaky silent men the punk domestic violence men The quick to shoot the semen stop acting like boys and be men How you gon' win when you ain't right within How you gon' win when you ain't right within How you gon' win when you ain't right within Come again Come again, come again, come again, come again Girls you know you better watch out Some guys, some guys are only about That thing, that thing, that thing guys you know you better watch out some girls, some girls are obnly about that thing, that thing, that thing

    Lauryn+Hill+-+Do o+wop+that+thing

  • Cypress Hill - 06 - Stank Ass Hoe

    Duration: 5:11 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill - 06 - Stank Ass Hoe

    album from : 2000 - Skull & Bones ( CD 1 - Skull ) https://www.facebook.com/StreetPlatoons

    Cypress+Hill+-+0 6+-+Stank+Ass+Ho e

  • Jake Hill - Uncomfortable (Prod. SumDude)

    Duration: 3:15 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Jake Hill - Uncomfortable Prod. SumDude

    iTunes: https://itunes.apple.com/us/album/uncomfortable-single/id1173256204 Follow me if you wanna: https://www.facebook.com/IamjakehillMusic/ https://www.instagram.com/iamjakehill/ https://www.patreon.com/JakeHill. https://twitter.com/JaaakeHill https://soundcloud.com/iamjakehill Snapchat: JaaakeHill walk into the club bout to fuck it up by that I mean im standing in the corner with a buzz wait, this time ima go hard starin at my phone while I walk up to the bar aye, lemme get a beer, I don't care which one dont wanna start a tab cause I only need one IM A LIGHT WEIGHT, SO I'm gonna DRINK LIKE HALF bottom of the bottle ima probably need a cab OH MY GOD, HEY Hi, oh, she was talking to another guy shit, Im moving over to the other side quick, i gotta find somewhere to go and hide how about upstairs, wait its roped off V.I.P, can't go there, FUCK OFF but anyways right now its half past 10 I'm feelin kinda lit and I can't find my friends but I don't really care cause the DJ just turned on fetty wap, all the girls be twerking maybe ill approach one, probably not fuck it, hey girl whats yo name you FI- it's a guy, I probably should've known by the thighs now he's looking at me with a glimmer in his eyes HAY BOY WHATS YOUR NAME uh jake, OH MY GOD SAME I'm sorry dude but im not gay YOU AINT EVEN CUTE ANYWAY, shame My phone just died now I can't watch streams sitting in a corner looking at a black screen how do I escape this awkwardness maybe I'll fake a call, take a piss good shit gotta work my way through the crowd 1 in the morning and nobody slowing down shots pouring up and the blunts go around just dropped my phone now im looking on the ground and i hope nobody step on it I recently got it everybody be careful because I cant leave without it i need a flash light, really quick, somebody please i gotta find my phone, i gotta save the memes screenshots of the snaps, that i got, from the bitch with the kid shoulda never messed with her but I did shit, that dont even matter right now i really need to find my phone so I can sit down found it, 2 o clock, and shit just popped off bitches in the back fucked up top off bitches with the ass out, pullin all my cash out 2 shots in im done ima tap out cant handle it everybody turnin up for the camera lens dude passed out call an ambulance still all alone cant stand my friends fuck it, aye can I buy you a drink she like no I don't think so why I don't fuck with guys Im a lesbian Like, oh thats fine but i gotta friend that thinks you're cute I'm like, where she at she like turn around she right behind you im like oh my god she fat hey my name is ashley whats your name my names jake, dont mean to hurt your feelings but I am actually gay Now I gotta run to the back the fat girl lookin at me like im a snack i just wanna find my bros so we can hit the road id rather be at home so I can watch my shows

    Jake+Hill+-+Uncomfortable++P rod.+SumDude+

  • Shake That Ass-Suga Hill Ft. Kelo

    Duration: 4:39 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Shake That Ass-Suga Hill Ft. Kelo

    Shake+Th at+Ass-S uga+Hill +Ft.+Kel o

  • Doc Hill Instrumentals Vol 1 caniving ass chick

    Duration: 3:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Doc Hill Instrumentals Vol 1 caniving ass chick

    This is a Doc Hill Instrumental

    Doc+Hill+Instrumentals+V ol++1+caniving+ass+chick

  • Punk Ass by House On The Hill (H O T H)

    Duration: 3:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Punk Ass by House On The Hill H O T H

    All Video Footage for all Sunset Music videos was done using the GoPro Hero3. Thanks especially to WWE guys, the little crab guys about to square off, Craig Barube and whomever he is fighting in that segment, the Top Gun pilots, those kids jumping ...thanks to any participants who please, if you want to be credited in any way, contact us now at submissions@sunsetmusicsupervision.com. We will do it that minute. Thanks again! Also, please visit this artists web site at http://HouseOnTheHill.SunsetMusicSupervision.com and visit Sunset Music Supervision at anytime at www.SunsetMusicSupervision.com.

    Punk+Ass+by+Hous e+On+The+Hill++H +O+T+H+

  • Sledding down a steep ass hill

    Duration: 0:16 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Sledding down a steep ass hill

    Sledding+down+a+stee p+ass+hill

  • Sam HuNteR A-ToWn aSs HiLL sTrEeT zOnE 3 "PeOpLeToWn"

    Duration: 0:26 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Sam HuNteR A-ToWn aSs HiLL sTrEeT zOnE 3 "PeOpLeToWn"

    jUs a NoRmal DaY n SOutHeAsT AtLaNtA wHeRe a BeAuTiFuL BlaCk sIsTa waLks doWn HiLL sTreeT ZoNe 3 a"B"g TuRf MiNd-N HeR OwN BiZneS aNd a siCk MaNisH BaStaRd sUcH aS My seLf DesiDe 2 PuT heR oN bLasT

    Sam+HuNteR+A-ToWn+aSs+HiLL+s TrEeT+zOnE+3+"PeOpLeToWn"

  • Cypress Hill - Stank Ass Hoe

    Duration: 5:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill - Stank Ass Hoe

    Cypress Hill - Stank Ass Hoe Хочешь больше музыки подпишись Want more music Subscribe RadioDiOne Deep House: https://goo.gl/1jKJE7 RadioDiOne Hip-Hop/Rap/Jazz: https://goo.gl/ne4935 Twitter: https://goo.gl/LZRqYt Blogger: http://goo.gl/iomnxE

    Cypress+Hill +-+Stank+Ass +Hoe

  • Joey going down a steep ass hill

    Duration: 0:22 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Joey going down a steep ass hill

    Joey+goi ng+down+ a+steep+ ass+hill

  • Sylin Hill- Shake That Ass

    Duration: 3:18 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Sylin Hill- Shake That Ass

    Sylin+Hill-+Shake+Th at+Ass

  • Cypress Hill-No Rest For The Wicked(Ice Cube Diss)

    Duration: 4:54 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Cypress Hill-No Rest For The Wicked Ice Cube Diss

    comment or rate Bitch ass muthafucka peter pie ass nigga, stand on your own two feet bitch how the fuck you gon bite somebody elses dick nigga, yours aint long enough to put in your mouth punk watsup with that shit Muggs, make it rough. (Muggs) So many fools swingin' from my sack, Let's talk about the one who had my back! Down in the west coast, so lemme kick it To the muthafucka who calls himself wicked! No rest, no peace! No sleep, Doughboy rolling down the hill 'cause it's so steep! Jackson... lemme figure out the name, Jack 'cause you be stealing other niggaz game! But I'm the wrong nigga you wanna fuck with On my dick so hard, now ya wanna suck it! Go on the head, gobble up the nuts, Get your lips ready & tear this motherfucker up! Talk about Eazy, correct yourself. Cube, better step back & check yourself! Yeah nigga, my homie though, he had a homie in you he letchu listen to a motherfuckin' cut. and you turned around and pulled some old friday shit out, what kind of shit is that? (B Real) Hmmm... let's talk about this First solo album on the east coast dick! The east coast niggaz all showed ya love, Especially the one known as The King Sun! He tried to warn us niggas aboutcha But nobody would listen, even began dissin' Two albums later, you callin' my crew, All because ya wannabe Cypress Cube! Shoulda known you couldn't hang in the alley, Good boy went to school out in the valley. Fuck it, lemme make this understood, Speakin' on mama's little Boy N Da Hood! No Vaseline, Just a rope & a chair & gasoline! Lench Mob is a friend of mine, But you talk about them niggaz from behind. You know what the Hossack(sp) is, O'Shea? A motherfucking pig that don't fly straight! Where ya gonna run to? Where ya gonna hide? Taadow! Look who's waitin outside! I got a can of kickass witcha motherfuckin name on it cube, you wanna come collect it, or should I bring it to you? cause' all that bullshit you doin' aint nuthin' fly about that shit, muthafuckin thang and I aint bullshittin', you need to back the fuck off and that's real, kick rocks busta. (B Real) Natural Born Bullshitta! Lemme hitcha With a dose of reality when I get witcha! Your homie (?) Put a pipe on the cover, even though you don't smoke Buddha! Let me take you down under on a plane When everybody was going insane! Took a look at the Real one, afro comb! The next morning you didn't have yours on. How many ways will you bite my shit? Would ya wet me or start throwing up a set? Caution, when you enter the zone, Never used to bang 'till you hear the microphone! I got Cube melting in a tray, Pulling up his card & fucking up his good day! Unoriginal rap veteran... The nigga who say he don't steal from his friends! Don't trust that nigga named O'Shea, fuck him, and send him on his way. Cypress motherfuckin Hill, the hardest muthafuckin posse there is out here nigga so how did you think you could step to this yea nigga, the big bow wow bam cypress hill timmy timmy tone fool, all through ya muthafuckin do', nigga you cant handle the hill, the fuck was you thinkin about you know you step to this, you gotta step to correct and cypress aint havin that shit, yea nigga we crackin fuckin necks, who gives a fuck, a mad fuck so bring it out if you wanna test it.

    Cypress+Hill-No+Rest+For +The+Wicked+Ice+Cube+Dis s+

  • !SSA - Live @ The Hill Tap Tavern 3/9/13

    Duration: 6:44 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    !SSA - Live @ The Hill Tap Tavern 3/9/13

    !SSA (Ass Backwards) performing @ The Hill Tap Tavern in Elmhurst Queens N.Y. 3/9/13 Tracks - "Corporate Combover" & "Fake As Fuck"

    !SSA+-+Live+ @+The+Hill+T ap+Tavern+3/ 9/13

  • CYPRESS HILL Stank Ass Hole

    Duration: 5:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    CYPRESS HILL Stank Ass Hole

    CYPRESS+HILL+Stank+Ass+Hole

  • ass of spades - grill the hill 2010

    Duration: 3:59 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    ass of spades - grill the hill 2010

    ass of spades au grill the hill 2010 un concert de malade !!!!!

    ass+of+spades+-+grill+th e+hill+2010

  • Hank Hill - I'm Gonna Kick Your A$$!

    Duration: 0:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Hank Hill - I'm Gonna Kick Your A$$!

    King Of The Hill Hank Hill I'm Gonna Kick Your A$$!

    Hank+Hil l+-+I'm+ Gonna+Ki ck+Your+ A$$!

  • ED SHEERAN - CASTLE ON THE HILL (Gay Version) 🏰

    Duration: 5:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    ED SHEERAN - CASTLE ON THE HILL Gay Version 🏰

    Click Here for the UNCENSORED VERSION without the 🍑PEACH Emojis: http://www.BryanHawn.com/vip-access *Click Here for Bryan's Butt Workout: http://www.lulu.com/shop/bryan-hawn/the-list-what-the-top-fitness-models-dont-want-you-to-know/ebook/product-21670800.html ~ ATTENTION: For everyone emailing me about my ass workout, I put a link above with the 3 best exercises for a perfect ass including one I invented myself :)

    ED+SHEERAN+-+CASTLE+ ON+THE+HILL++Gay+Ver sion++🏰

  • Westside Connection - King Of The Hill (Cypress Hill Diss)

    Duration: 4:18 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Westside Connection - King Of The Hill Cypress Hill Diss

    From: Bow Down Lyrics: [Ice Cube] Oh Yeah, It ain't over motherfuckers... Niggas don't understand... Every few years, Niggas got to get their motherfucking caps peeled back... Nigga this is Westside nigga...dont think, nigga DONT THINK! Now, next motherfuckers...go by the name of Cypress Hill K all motherfucking day [Ice Cube] Every few years niggas think they can deal with the real Now I gots to fuck Cypress Hill I got a voice you should fear! I drink a beer bust a rap and end your fucking career You fuckin cowards Never seen a hood high powered Like the Westside Connect Slide me my tech I Got'em Soon as I spot'em I'm dumpin Gots to treat these bitch ass niggas like they stole something I see a joint in your clutch You're smokin that shit too much Got your bitch ass touched Sen Dogg you can't rap from the guts And B-Real sounding like he got baby nuts I don't know why y'all think y'all slick I don't know what rapper down wit your click I don't know one bitch on your dick And I don't know one nigga pumping your shit I hear you claiming South Central wait... You ain't from my hood! Y'all hoes from South Gate Coming with a voice high pitched The "B" in B-Real must stand for Bitch [Mack 10] We'll its the Hip-Hop junkie startin static Now I'm rolling up Cypress Hill Letting niggas have it Got these wannabe thugs up Load my slugs up Hey yo back up Cube Dogg we passed that bitch Muggs up Pull over and let me out this show no sight And let me show this White Boy What that Westside Connect like Boo Ya Boo Ya! from tha gauge as I spit them Tha buck shots spray and made them lay as I hit'em (Uhhh) Ain't got the Swedish punks ass no mo' 1 down and 2 to go Hand me a Fo' Fo' Let me get my ride on Get my homicide on B-Real wish he could be me 'cause he know he can't see me (Biiiiiitch!) You should have known you can't fade a real hog Bringin Inglewood small Cause I'm a real dogg You bustas wanna see me but you bustas can't come close Because I'm ACE homies with Americas Most Nigga miss me I'm used to a hoe trying to kiss me Now what gave your bitch ass enough heart to diss me? You'll come up missing And Sen Dogg is so wacked he ain't even worth dissin (hahaha) You niggas need to listen On everything I love my heat can't release a dub Fuck rappin fuck strapping I'll create another bloody glove Its 1 - 0 and For sho' I'll kill You pussies can't match my skill Cause I'm the King Of The Hill! [Ice Cube] Everybody in the Ghetto, know what you're doing 1 white boy and 2 fucking Cubans Claiming that you're Loco But you ain't Mexican Listen to "No Vaseline" Before you flex again Fucking with tha hoggs You say you bloods But you ain't nothing but a Dogg fool On tour only rapping to tha yuppies We the Big Fish that'll make a dish out you fucking guppies So who y'all with? Niggaz down with Cypress can wipe this shit off my dick Has I stick it like King Kong And play Ping Pong With this fake ass Cheech and Chong Did you tell ya Momma that I had to help ya When Sen Dogg left your bitch ass in Australia You say that I took your hook? It must be the White Boy thinking all niggaz crooks Now What? You hip-hop Hippies How you fucking junkies Think you Gonna Punk Me? And chill And Deal with tha fact that you ain't got enough skill To kill The King Of The Hill [Mack10] Ice Cube could you pass me my steel? [Ice Cube] For real! [Mack10] I'm the king of the Hill! [Ice Cube] Mack10 could you pass me my steel? [Mack10] For real! [Ice Cube] I'm the King of the Hill! [Mack10] Ice Cube could you pass me my steel? [Ice Cube] For real! [Mack10] I'm the king of the Hill! [Ice Cube] Westside could you pass me my steel? [Mack10] For real! [Ice Cube] I'm the King of the Hill! "I'm havin Illusions" [Ice Cube] A Westside niggas whooping on your motherfuckin ass That's what you gotta loose u lil' BITCH [Mack10] Yeah nigga youse a bitch Dogg we aint got no niggas like you on my side Nigga this is Inglewood Westside Yeeeeeah [Ice Cube] Check it out... We're waiting for round 2 you punk ass mothefuckers And anybody else that wanna get some Stand in line But bring a lunch mothefuckers...

    Westside +Connect ion+-+Ki ng+Of+Th e+Hill++ Cypress+ Hill+Dis s+

  • The Hill

    Duration: 3:06 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The Hill

    Provided to YouTube by CDBaby The Hill · Madisons You Can Take Your Sorry Ass Back to West Texas! ℗ 2014 Madisons Released on: 2014-06-01 Auto-generated by YouTube.

    The+Hill

What's Popular

Chris Brown
Alanis Morissette
Major Lazer
Tame Impala
Massive Attack
The Cure
Radiohead
The Rolling Stones
Amy Winehouse
The Weeknd
Led Zeppelin
Tove Lo
Hozier
James Blake
U2
Maroon 5
Nick Jonas
Nirvana
Foo Fighters
Justin Timberlake

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com