YouTube MP3⚡

Seach

  • Glass Animals - Gooey (official audio)

    Duration: 5:50 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Glass Animals - Gooey official audio

    From the Glass Animals GOOEY EP out now. Download on iTunes here: http://po.st/GooeyitunesYT Order on vinyl here: http://po.st/GooeyVinyl ZABA the debut album from Glass Animals is out now. Featuring he singles GOOEY & POOLS. Download it on iTunes http://po.st/ZABAi CD from Amazon http://po.st/ZABAAmznCD and Double Vinyl http://po.st/ZABAAmznVinyl "One of the most exciting bands in Britain in 2014. ZABA is blessed with musical facets that will blind you with their splendour" 8/10 - NME "Glass Animals have mapped out a vivid, intoxicating soundworld of their own" 4/5 - Q "Slinky, sensual, androgyne soul-pop grooves...A stylish and inviting debut" -- Uncut "An often scintillating debut" 4/5 -- DIY Magazine Order ZABA from iTunes Deluxe: http://po.st/ZABAiDeluxe iTunes Standard: http://po.st/ZABAiTunes Amazon CD: http://po.st/ZABAAmznCD Amazon Vinyl: http://po.st/ZABAAmznVinyl Artist Store: http://po.st/ZABAStore Australian Store: http://po.st/ZABAAus Follow Glass Animals online Site: http://po.st/glassanimalsweb Soundcloud: http://po.st/GlassAnimalsSC Facebook: http://po.st/GlassAnimalsFB Twitter: http://po.st/GlassAnimalsTW Instagram: http://po.st/GlassAnimalsINS Follow Glass Animals online Site: http://po.st/glassanimalsweb Youtube: http://po.st/GlassAnimalsYT Soundcloud: http://po.st/GlassAnimalsSC Facebook: http://po.st/GlassAnimalsFB Twitter: http://po.st/GlassAnimalsTW Instagram: http://po.st/GlassAnimalsINS http://wolf-tone.com

    Glass+Animals+-+Gooey++official+ audio+

  • Lil Dicky - White Dude (Official Video)

    Duration: 4:28 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Lil Dicky - White Dude Official Video

    Third video off of LD's debut mixtape, "So Hard." Download the free mixtape at: http://lildicky.com Facebook: http://facebook.com/LilDickyRap Twitter: https://twitter.com/lildickytweets Soundcloud: https://soundcloud.com/lil-dicky Brian Storm on the visuals http://dreamchaser-films.com Starring Melissa Soria as a woman http://twitter.com/meet_melissa And Merk S. VIllain as Daquan http://merksvillain.bandcamp.com/ Lyrics - Chorus And y'aint even want it wit da boy Cuz the way I'm livin life, is a muthafuckin joy On some grown man BI I could have been a girl Or any ethnicity up in the world but I'm rollin with the top back I ain't gotta worry where the cops at I ain't gotta wear a fucking bra strap Me and the crew Are really doing everything that we like to Man it's a damn good day to be a white dude Verse 1 shit, im living good up in this bitch dicky rollin round the city, blowin good up in that wip I aint black or Dominican, not Hispanic or Indian So imprisonment is not a predicament, I envision For a white boy Hollatcha muthafuckin k***, boy Higher than a muthafuckin kite, it's iight boi They ain't suspicious of jews Ill show contrition it's cool Slap on the wrist, get ma daddy to choose One of them top lawyers dat be rollin round in his crew I'm eating chop soy and bowlin on a carnival cruise Das what I do kid Happy that my name aint stupid Dave coulda been Daquan wit a few kids But now I'm farting, overeating at meals, If ain't I gotta theme party, Ion't be at goodwill I'm dentist paying, tennis playing, smellin on some cabernet And I aint gay but if I was, everything would be okay, look... I know I'm being condescending in ma rhymes But ma premium channels mean tyler perry's never live getting tickets, they sick, I sit at the eagle where I'm eating when I'm high's where they eat at to survive (food chainssss) Chorus And y'aint even want it wit da boy Cuz the way I'm livin life, is a muthafuckin joy On some grown man BI I could have been a girl Or any ethnicity up in the world but I'm rollin with the top back I ain't gotta worry where the cops at I ain't gotta wear a fucking bra strap Me and the crew Are really doing everything that we like to Man it's a damn good day to be a white dude Verse 2 Yeah. It's little DI in this bitch ho Happy that I'm white, but relieved I aint a chick yo I never wake up and have to cake on ma make up Or straighten hair, I aint given a damn I'm wearing whatever I wanna in this muthafucka They up in heels And tummy tuckin, theyon't grub except for takin them pills, foreal... And ion't bleach shit Ion't gotta eat dick I aint bleeding up out ma penis Smoking the weed, ion't fall asleep because I'm cheefing In disagreements, i participate without weeping And when I'm freaking, I'm getting daps, high fives, and all that Ma rep goin up, and at best, ho a slut So what up Ya boy cut up But eat butter and I ain't gotta speak to ma mother...to still love her And I been getting better looking with age But a guy can get who he deserves wit a horrible face Seal interlude I go on dates, and never have to worry bout getting raped And I watch a game and never have to worry bout how it's played And I meet a babe and never have to act deliriously fake And if impregnate I can pack a back and be on my way, but good luck girl! Chorus And y'aint even want it wit da boy Cuz the way I'm livin life, is a muthafuckin joy On some grown man BI I could have been a girl Or any ethnicity up in the world but I'm rollin with the top back I ain't gotta worry where the cops at I ain't gotta wear a fucking bra strap Me and the crew Are really doing everything that we like to Man it's a damn good day to be a white dude Outro (arguably the best part, stick around for it) Beat - Where the Boys At by OMG Girlz (check out their original track on itunes, really talented ladies) https://itunes.apple.com/us/album/where-the-boys-at-single/id532584465 My mixtape is for promotional use only. Just a dude having some fun in his room.

    Lil+Dicky+-+ White+Dude++ Official+Vid eo+

  • Spongebob Squarepants - Ripped Pants with lyrics

    Duration: 1:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Spongebob Squarepants - Ripped Pants with lyrics

    here is the lyrics: When I ripped my pants I thought that I had everybody on my side, 'till I went and blew it, all sky high and now she won't even spare a passing glance all just because I [rip] ripped my pants. (Whole band singing) When big Lary came 'round just to put him down Spongebob turned into a clown and no girl ever wants to dance with a fool who went and ripped his pants (Spongebob singing) I know I shouldn't mope around, I shouldn't curse but the pain feels so much worse Cause windin up with no one is a lot less fun then a burn from the sun or sand in your buns.... Now I learned a lesson I won't soon forget so listen and you won't regret be true to yourself don't miss your chance and you won't end up like the fool...who...ripped...his..PAAANTS

    Spongebob+Square pants+-+Ripped+P ants+with+lyrics

  • The White Stripes - Little Acorns

    Duration: 4:10 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The White Stripes - Little Acorns

    From the album "Elephant". Rate, Sub, Comment Lyrics: Take all your problems And rip 'em apart Carry them off In a shopping cart And another thing You should've known from the start The problems in hand Are lighter than at heart Be like the squirrel, girl Be like the squirrel Give it a whirl, girl Be like the squirrel And another thing You have to know in this world Cut up your hair Straighten your curls Well, your problems Hide in your curls

    The+White+St ripes+-+Litt le+Acorns

  • Borreguita and the Coyote. A tale from Ayútla, México

    Duration: 10:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Borreguita and the Coyote. A tale from Ayútla, México

    Borreguita+and+t he+Coyote.+A+tal e+from+Ayútla,+ México

  • Rusko - Everyday (Netsky Remix)

    Duration: 4:12 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Rusko - Everyday Netsky Remix

    Available to buy now: http://bit.ly/everydayrusko Netsky's remix of Rusko's latest single 'Everyday' - Available to buy now from all good download stores! Become a fan of Netsky: http://www.facebook.com/netskymusic Become a fan of Rusko: http://www.facebook.com/ruskoofficial Follow Rusko on Twitter: http://twitter.com/RUSKOOFFICIAL Video made by Shutter Photography. Become a fan: http://www.facebook.com/shutterbelgium http://www.facebook.com/ukfdrumandbass http://www.ukfmusic.com http://www.twitter.com/UKFLuke http://www.twitter.com/UKFMusic

    Rusko+-+Everyday++Ne tsky+Remix+

  • Spongebob Riped Pants Song

    Duration: 2:36 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Spongebob Riped Pants Song

    Another Glaceon2espeon97/Glaceon2espeon88 Vid

    Spongebob+Ri ped+Pants+So ng

  • Seven Nation Army - White Stripes w/ Lyrics

    Duration: 4:53 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Seven Nation Army - White Stripes w/ Lyrics

    Cool video for White Stripes's Seven Nation Army with lyics. I'm gonna fight 'em all A nation army couldn't hold me back They're gonna rip it off Taking their time right behind my back And I'm talking to myself at night Because I can't forget Back and forth through my mind Behind a cigarette And the message coming from my eyes Says leave it alone Don't want to hear about it Every single one's got a story to tell Everyone knows about it From the Queen of England to the hounds of hell And if I catch it coming back my way I'm gonna serve it to you And that aint what you want to hear But thats what I'll do And the feeling coming from my bones Says find a home I'm going to Wichita Far from this opera for evermore I'm gonna work the straw Make the sweat drip out of every pore And I'm bleeding, and I'm bleeding, and I'm bleeding Right before the lord All the words are gonna bleed from me And I will sing no more And the stains coming from my blood Tell me go back home I didnt write the song or video.

    Seven+Nation+Army+-+White+St ripes+w/+Lyrics

  • The Raconteurs - 'Broken Boy Soldier'

    Duration: 3:24 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The Raconteurs - 'Broken Boy Soldier'

    Directed by Floria Sigismondi theraconteurs.com xlrecordings.com

    The+Raconteurs+-+'Broken+Boy +Soldier'

  • WAYNE SMITH ~ Ickie All Over

    Duration: 8:07 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    WAYNE SMITH ~ Ickie All Over

    Prod : Prince Jammy's ~ GREENSLEEVES ~ Backed By Jammy's Studio Band Feat Noel Davey on Synthetizer ~ Rec & Mix : Jammy's Recording Studio ~ Publ : Greesleeves Publishing Ltd ~ 10'' ~ 1985 ~ UK ~ Sleng Teng Riddim ~ https://youtu.be/ubg7TASU_L4

    WAYNE+SM ITH+~+Ic kie+All+ Over

  • Nils Ohrmann - The Dates Are Ripe (Original Mix)

    Duration: 0:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Nils Ohrmann - The Dates Are Ripe Original Mix

    Title: Street King presents Amsterdam 2016 Artist: Various Artists Release Date: October 3, 2016 Catalog #: KSD 333 Label: Street King www.kingstreetsounds.com www.facebook.com/kingstsounds www.twitter.com/kingstreetnyc For a full stream go to www.beatport.com/kingstreetsoundsofficial1 Tracklisting 1. Ryan Dupree & Andlee / The Secret 2. Namy feat. Joi Cardwell / Bright Eyes (Crackazat Happy Classic Mix) 3. Nils Ohrmann / The Dates Are Ripe 4. Mood II Swing feat. Carol Sylvan / Closer (Spencer Parker's A Gun For Hire Remix) 5. Chris Stussy & Bas Roos / Get Him Up (Dub Mix) 6. Bordertown / Deep In My Soul 7. Dennis Ferrer / Underground is my home (Roter & Lewis Remix) 8. Mattei & Omich / Feel 9. Tears of Velva / The Way I Feel (4Daye Club) 10. Blaze presents UDAUFL feat . Barbara Tucker / Most Precious Love (Freemason's "Proper" Club Mix) 11. Paul Ursin / Rejoice 12. Stanny Abram / Sa Capelleta (Original Mix) 13. Demuir / The Rub (Icky Chick) 14. Groove Assassin / Bring U Up 15. Big Moses feat. Kenny Bobien / Brighter Days (Mathhias Heilbronn Edit) 16. Mateo & Matos / Let Yourself Go 17. Savio De Simone / IPè (Main Mix) 18. DJ Oji feat. Esteban & TettrisNon / Non Believers (Unreleased Inst Oji's Edit1) 19. Alex Millet feat. Eric Hollaway / Tonight Is The Night 20. Ananda Project / Glory Glory (Reelsoul Main Vocal) 21. Highjacks feat. Adriana Lucia / The Love Is (Efthimis Tsiakiris Sax Mix) 22. Kimara Lovelace / When Can Our love Begin (Earl TuTu, John Khan & DJ Spen Remix) 23. Lebedev (RU), Orbera / Rain In Paris (Original Mix) 24. Thomas Langner, Ex-Or / Getting Closer 25. Anthony Mea / Black Line 26. Edmond Binoge / Equilibrium (Original mix) 27. Matteo Rosolare & Jojo Angel / Harlem Addicts (Original Mix) 28. Ego Valente, Audio KoDe / Gamelon (Original Mix) 29. Rodrik / Azid 420 30. Joyfull Family / Jesus still loves the Acid 31. Rishi K. / Hypnotizer 32. Breky / Lost In A Moment (Re-Edit) 33. Urmet K & Pete Josef / Ever The Same (Original Mix) 34. Dub Recycle Feat. Mari-Anna / Only You Know (Original Mix) Autumn is in full swing as we enter October and the magical time of year that is Amsterdam Dance Event (ADE). In celebration of this incredible week of music, technology, and parties we here at Street King have compiled 34 of our hottest new releases that perfectly bridge the gap between the classic sounds of NYC and the forward thinking ideals of European dance music! Expect new material from Ryan Dupree, Ananda Project, Kerri Chandler, Crackazat, Blaze, Nils Ohrmann, Dennis Ferrer, Chris Stussy, Roter & Lewis, Mattei & Omich, Demuir, Reelsoul, Thomas Langner, Ex-Or, Anthony Mea, Matteo Rosolare, Jojo Angel, Rodrik, Joyfull Family, Breky, Urmet K, and MORE! Available at Traxsource, Beatport and iTunes

    Nils+Ohrmann++-+The+Date s+Are+Ripe++Original+Mix +

  • The REVOLUTIONAIRES - 'Ring Ding Dance' - 12" 1977

    Duration: 6:14 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The REVOLUTIONAIRES - 'Ring Ding Dance' - 12" 1977

    The REVOLUTIONAIRES - 'Ring Ding Dance' - 12"

    The+REVOLUTIONAIRES+-+'Ring+ Ding+Dance'+-+12"+1977

  • DJ Drama ft Trey Songz, 2 Chainz, Big Sean & Tita Chico - Oh My RMX

    Duration: 5:03 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    DJ Drama ft Trey Songz, 2 Chainz, Big Sean & Tita Chico - Oh My RMX

    [Hook - Trey Songz] That booty's so retarded that When it comes to this R&B shit I'm the hardest Regardless That one girl, sun-bottom chick She ? them chick She got the body of the goddess And it ain't no competition: you got it I want it, I'm on it You make me wanna say: oh my! Oh my, oh my, oh my.. [Verse 1] You know me, I do my thing with the women Think about it, girl, when I'm touching on a kitten Booty's so round, waist so skinny Here on the balcony with your face to the city Face so pretty, heels so high that I face your titties Mouth so dry, I could taste your titties Girl, I'mma hit it right, have faith, no biggie.. Oh my! I'm so high Come and be one of Tremaine's angels: fly! Sky is the limit, I've been fly for a minute And that girl singing fast, so rewind it a minute I want you on my team, we be like Charlie Sheen Winning! This life is sinning when women Be liking women and men is ripe in linens Sour when I pass by, wait til I'm in the denim I'mma hit that ass.. [Hook - Trey Songz] That booty's so retarded that When it comes to this R&B shit I'm the hardest Regardless That one girl, sun-bottom chick She ? them chick She got the body of the goddess And it ain't no competition: you got it I want it, I'm on it You make me wanna say: oh my! Oh my, oh my, oh my.. [Verse 2] Shawty you the one, ain't too many choices Louis on my feet - cost me 10 pairs of Air Forces When you mention me, know my girls are really gorgeous I be all up in the cut like some Neosporin Tity 2 Chainz: I got my name on my ? Married to the streets: ain't no way you can divorce em Got the ceiling cracked, so I'm shining like an ocean Got the racks on top of racks like I was hanging in the closet Hold up, hold up, pause it. Flow that'll make you nauseous Got a girl with a back so big and an ass so big Look like she crawling, falling, sprawling Yeah we Cris-popping I just call her ? but I met her at the mall, and DJ Drama, add another comma I put it in her ribs and say I'm working on her stomach This girl I'm with: she mine The girl you with: she mine I put her ass on top, then I press recline [Hook - Trey Songz] That booty's so retarded that When it comes to this R&B shit I'm the hardest Regardless That one girl, sun-bottom chick She ? them chick She got the body of the goddess And it ain't no competition: you got it I want it, I'm on it You make me wanna say: oh my! Oh my, oh my, oh my.. [Verse 3 - Big Sean] Now all these bad bitches grippin Bitch niggas dissing Finally Famous over everything is still the mission Pussy nigga, you're a pussy So who the hell are you kidding? Get it? Hear you taking shots, now What the fuck is you sipping? Nigga, I'm at the tippy, I run my city That one in the club they bring me my licky I pull down her zippy, I'm all in her Vickies She calling me "Biggie", I'm calling her "silly" I'm rolling that sticky, she gave me her icky Girl you the baddest - I promise I'm picky And even if we fuck, I promise that You ain't fuckin with me.. bad bitches know wassup Tell me that she love me, I tell her "join the club!" D-town reppin til I die, ho I'm chilling on the top flo - go! PROMOTIONAL USE ONLY

    DJ+Drama+ft+Trey+Songz,+ 2+Chainz,+Big+Sean+&+Tit a+Chico+-+Oh+My+RMX

  • Toni Toni Lee - Girl I Used To Know (Shazam Remix)

    Duration: 7:08 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Toni Toni Lee - Girl I Used To Know Shazam Remix

    http://soundcloud.com/shazam90 http://soundcloud.com/tonitonilee

    Toni+Ton i+Lee+-+ Girl+I+U sed+To+K now++Sha zam+Remi x+

  • Branx - Watermelon Bubblegum

    Duration: 3:59 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Branx - Watermelon Bubblegum

    Branx - Watermelon Bubblegum Follow The Artist https://soundcloud.com/br4nx

    Branx+-+Watermelon+Bubblegum

  • JUNIOR REID "Youth man"

    Duration: 3:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    JUNIOR REID "Youth man"

    JUNIOR REID youth man 7"

    JUNIOR+REID+"Youth+man"

  • 9 Cool riffs on Electric Guitar

    Duration: 6:46 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    9 Cool riffs on Electric Guitar

    9 Cool famous riffs on E-Guitar. Most of them are quiete easy, so grap your guitar and play! TABs can be found on www.ultimate-guitar.com or at GOOGLE!

    9+Cool+riffs+on+Electric+Guitar

  • Get Back With You

    Duration: 3:55 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Get Back With You

    Provided to YouTube by Believe SAS Get Back With You · The Jackets Stuck Inside ℗ The Jackets Released on: 2009-07-31 Author: Chris Rosales Composer: Chris Rosales Music Publisher: D.R Auto-generated by YouTube.

    Get+Back+With+Yo u

  • The Black Belles - Honky Tonk Horror live at Eric's, Liverpool 05-05-12

    Duration: 3:58 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    The Black Belles - Honky Tonk Horror live at Eric's, Liverpool 05-05-12

    The Black Belles play Honky Tonk Horror live at Eric's, Liverpool on 5th May 2012 during their European tour.

    The+Black+Belles+-+Honky+Tonk+Ho rror+live+at+Eric's,+Liverpool+0 5-05-12

  • ROBIN THICKE ft NICKI MINAJ SHAKIN IT FOR DADDY VIDEO

    Duration: 4:52 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    ROBIN THICKE ft NICKI MINAJ SHAKIN IT FOR DADDY VIDEO

    This is The MIX TAPE version of the SHAKING IT FOR DADDY shakin it for daddy shakin' it for daddy BY ROBIN THICKE AND NICKI MINAJ of his new Sex therapy album I edited the song... created a random video and uploaded to youtube! Im not a rapper i HAVE NEVER EDITED A SONG before, or created a rap! its more for humour than for realism! Had some spare time on my hands so this is the result! Comment, subscribe and be kind!! lol hope u enjoy the next 4mins!! USA Italy London uk Europe Africa my lyrics They call me black babe....the princess lover Cos im the type that gets freaky undercover Uh-huh your mistaken NO it aint minaj Oh I do love the chick but I think Im more hard Tremble like an earthquake worse than jelly on a plate When my booty vibrates its sweater than a yummy cake Delicious treat and Im good to eat... and I hit the ground running faster than a nose bleed Christina agularia dont come close to me Im dirtier than her nastiest laundry Laundry, laundry Bitch I said laundry It doesnt matter cos Im cooler than Pepsi Im never ever thirsty, since im so very juicy Ripe and fruity oh im such a beauty Show us your boobies Shit are you kidding me worth more than the FREEKING lottery Pussy is fresher than Willie from filly Im held in high regard like Egyptian lillys cant forget my lippy, ..............went to the chippy, no im not a hippy, though I might sound Crazy, cos im overhappy, chatty, slippy, slurpy, flirty, jerky, perky, quirky, sexy, baby waynie, , thickey sticky, icky, PUSSY POPPY, dirty floppy ..beat is boppy never stoppy pappi pappi licky licky lolly poppy stop UHH-HUH!

    ROBIN+THICKE+ft+NICKI+MINAJ+ SHAKIN+IT+FOR+DADDY+VIDEO

  • Jun Kamoda | Whole Lotta Love | Dirt Crew Recordings

    Duration: 7:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Jun Kamoda Whole Lotta Love Dirt Crew Recordings

    Buy Vinyl : http://tinyurl.com/DIRT107-Shop Buy Digital : http://tinyurl.com/DIRT107-Traxsource Visit our web store : http://www.dirtcrew.net Taken from “Deep Love 2017“ | Out 25.09.2017 1. Lorenz Rhode - On Top 2. M.ono - Jamas 3. Nachtbraker - Cobi Cabani 4. Felix Leifur - Record 5. Roman Rauch - Sweet Ears 6. Jesse Futerman & Dan Only – Changes 7. Loz Goddard - Now Is Where We Are 8. Ponty Mython - Who Am I Kidding? 9. Jun Kamoda - Whole Lotta Love 10. thatmanmonkz - Liebestrasse 11. BAL 5000 - Under the Influence Release Info: The annual Deep Love compilation has become one of our most important releases to showcase what Dirt Crew Recordings is all about. It gives us the chance to highlight and welcome new faces alongside the residents who keep the Deep music we stand for alive. This year more than ever we have artists from all over the World, from Japan to Canada and Lithuania to Austria represented. The man the myth…Mr. Nightcrawler himself is back with another masterpiece. True to his usual unique blend of many styles, Nachtbraker has delivered typically off-kilter “Cobi Cabani” with crashes and sound design that punctuate a freaky bass and rippling lead. Dropping in for his debut outing on our label, Viennese resident of Sass club and founder of the “Secret Crunch” imprint, Roman Rauch brings the filtered Disco House. Ripe with fruity percussion and deeply ingrained groove, “Sweet Ears” breathes and builds keeping up energy to work bodies throughout the cut. Close friend of the Dirt Crew family and member of Detroit Swindle’s Live super group, Lorenz Rhode is an extraordinary artist who’s not only active in the House Music scene but also created his own Big Band, the Rundfunk-Tanzorchester Ehrenfeld. He gets right to it in “On Top” a legit live key and bass jam with all the funk from a seasoned jazz musician. From across the Atlantic we have Toronto’s Jesse Futerman teaming up with Dan Only, Jesse remixed Harry Wolfman’s last EP on DC and is known for his laid back house grooves. On “Changes” he wanders into coastal tinged Deep House territory. Subby toms amble alongside a gruff bass, while vocals echo in from the horizon. As usual we’re very happy to welcome back Leipzig’s finest, M.ono. Taking a solo moment from repping great Disco/House alongside Luvless on their label Rose Records. He’s produced “Jamas”, a rumbling, samba touched, hip moving jam with powerful horn stabs and jangly percussion bring a true street party feeling. The Icelandic wunderkind Felix Leifur is present once again after recently debuting on Frits Wentink’s label Bobby Donny. His artful mix of glitched lofi breaks, signature rhodes, dusty hip hop samples and scratched jazz cuts flex into outer-worldly extravaganza “Record”. Then what’s left to say about Mr. Mython? Continuously producing diamond after diamond we make sure to reach out regularly so we can catch a gem before the gifted musician erases them from his harddisk. Ponty’s latest, this super spacious disco sojourn “Who am i Kidding?” is classy, deep, sauntering and aloof. Great music from beginning to end! The Nagano based artist Jun Kamoda has become a good friend, and we’re pleased to have back on Deep Love 2017 with his crazy mix of influences. On “Whole Lotta Love” arps bounce amongst sweet melodies while crisp drums play with pitchy vocals, it’s functional yet left-field House in it’s finest. A multitalented creative, he’s also painted the wonderful artwork featured on the front of the record’s sleeve. Thatmanonkz, back after a full EP earlier this year, goes sooo deeep…“Liebestrasse” is smokey and soulful with a casual clap, glowing Rhodes and winding lead. It’s G-funk meets Deep House in the best kind of way. Next up Loz Goddard returns with a blissful summer tune, his feel-good mix of Disco and House reminds us of early Groove Armada goodness. The ambrosial melodies and meandering mood on “Now is Where We Are” brings a 70s mansion complete with scantily clad swimmers to mind, a perfect “Love” track for this compilation. Wrapping up the session BAL 5000 has made one hell of a stomper. The Hungarian producer who debuted on our sister label S P I E L gives us “Under the Influence”. Rave stabs intersect a guttural bass and acidic lead on this electro infused House groove, reminiscent of early WARP-ish Bleep house.

    Jun+Kamoda+++Whole+Lotta+Love+++ Dirt+Crew+Recordings

  • James Brown Sex Machine live

    Duration: 5:40 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    James Brown Sex Machine live

    James+Brown+++Sex+Machine+li ve

What's Popular

Joy Division
Metallica
Twenty One Pilots
Mumford & Sons
Bonobo
The Weeknd
Ellie Goulding
The xx
The Killers
Lana Del Rey
[unknown]
José González
The Rolling Stones
Hozier
G-Eazy
Hozier
The National
Portishead
Justin Bieber
Arcade Fire

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com