YouTube MP3⚡

Seach

  • Ed Sheeran - Hearts Don't Break Round Here [Official Audio]

    Duration: 4:08 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ed Sheeran - Hearts Don't Break Round Here Official Audio

    ÷. Out Now: https://atlanti.cr/yt-album Subscribe to Ed's channel: http://bit.ly/SubscribeToEdSheeran Follow Ed on... Facebook: http://www.facebook.com/EdSheeranMusic Twitter: http://twitter.com/edsheeran Instagram: http://instagram.com/teddysphotos Official Website: http://edsheeran.com -- | LYRICS | -- She is the sweetest thing that I know You should see the way she holds me when the lights go low Shakes my soul like a pot hole, every time Took my heart upon a one way trip Guess she went wandering off with it Unlike most women I know This one will bring it back whole Daisies, daisies perched upon your forehead Oh my baby, lately I know That every night I’ll kiss you you’ll say in my ear Oh we’re in love aren’t we? Hands in your hair, fingers and thumbs baby I feel safe when you’re holding me near Love the way that you conquer your fear You know hearts don’t break around here Oh yeah yeah yeah , yeah yeah yeah yeah She is the river flow in Orwell And tin wind chimes used for doorbells Fields and trees and her smell, fill my lungs Spent my summer time beside her And the rest of the year the same She is the flint that sparks the lighter And the fuel that will hold the flame Oh roses roses laid upon your bed spread Oh my, hold this, oh this, I know That every night I’ll kiss you you’ll say in my ear Oh we’re in love aren’t we? Hands in your hair, fingers and thumbs baby I feel safe when you’re holding me near Love the way that you conquer your fear You know hearts don’t break around here Oh yeah yeah yeah Well I found love in the inside The arms of a woman I know She is the lighthouse in the night that will safely guide me home And I’m not scared of passing over Or the thought of growing old Because from now until I go Every night I’ll kiss you you’ll say in my ear Oh we’re in love aren’t we? Hands in your hair, fingers and thumbs baby I feel safe when you’re holding me near Love the way that you conquer your fear You know hearts don’t break around here Oh yeah yeah Every night I’ll kiss you you’ll say in my ear Oh we’re in love aren’t we? Hands in your hair, fingers and thumbs baby I feel safe when you’re holding me near Love the way that you conquer your fear You know hearts don’t break around here Yeah yeah yeah You know hearts don’t break around here Oh yeah yeah yeah yeah

    Ed+Sheeran+-+Hearts+Don' t+Break+Round+Here++Offi cial+Audio+

  • Blake Shelton - Boys 'Round Here ft. Pistol Annies & Friends (Official Music Video)

    Duration: 4:53 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Blake Shelton - Boys 'Round Here ft. Pistol Annies & Friends Official Music Video

    Get Blake Shelton's album If I'm Honest here- http://smarturl.it/ifimhonest_gp Get Blake Shelton's new album Based On A True Story... on iTunes - http://smarturl.it/basedonatruestory Behind-the-scenes of "Boys 'Round Here" with Blake Shelton: http://smarturl.it/BoysBTS Well the boys 'round here don't listen to The Beatles Run ole Bocephus through a jukebox needle At a honky-tonk, where their boots stomp All night; what? (That's right) Yea, and what they call work, digging in the dirt Gotta get it in the ground 'fore the rain come down To get paid, to get the girl In your 4 wheel drive (A country boy can survive) Yea the boys 'round here Drinking that ice cold beer Talkin' 'bout girls, talkin' 'bout trucks Runnin' them red dirt roads out, kicking up dust The boys 'round here Sending up a prayer to the man upstairs Backwoods legit, don't take no sh*t Chew tobacco, chew tobacco, chew tobacco, spit Aw heck Red red red red red red redneck Well the boys 'round here, they're keeping it country Ain't a damn one know how to do the dougie (You don't do the dougie?) No, not in Kentucky But these girls 'round here yep, they still love me Yea, the girls 'round here, they all deserve a whistle Shakin' that sugar, sweet as Dixie crystal They like that y'all and southern drawl And just can't help it cause they just keep fallin' For the boys 'round here Drinking that ice cold beer Talkin' 'bout girls, talkin' 'bout trucks Runnin' them red dirt roads out, kicking up dust The boys 'round here Sending up a prayer to the man upstairs Backwoods legit, don't take no sh*t Chew tobacco, chew tobacco, chew tobacco, spit Let me hear you say (Ooh let's ride) (Ooh let's ride) Down to the river side (Ooh let's ride...) Hey now girl, hop inside Me and you gonna take a little ride to the river Let's ride (That's right) Lay a blanket on the ground Kissing and the crickets is the only sound We out of town Have you ever got down with a... Red red red red red red redneck? And do you wanna get down with a... Red red red red red red redneck? Girl you gotta get down With the boys 'round here Drinking that ice cold beer Talkin' 'bout girls, talkin' 'bout trucks Runnin' them red dirt roads out, kicking up dust The boys 'round here Sending up a prayer to the man upstairs Backwoods legit, don't take no sh*t Chew tobacco, chew tobacco, chew tobacco, spit (Ooh let's ride) Red red red red red red redneck (Ooh let's ride) I'm one of them boys 'round here (Ooh let's ride) Red red red red red red redneck (Ooh let's ride) (Ooh let's ride...) Well all I'm thinkin' 'bout is you and me, how we'll be So come on girl, hop inside Me and you, we're gonna take a little ride Lay a blanket on the ground Kissing and the crickets is the only sound We out of town Girl you gotta get down with a... Come on through the country side Down to the river side NEW ALBUM "Texoma Shore" available NOW: https://BlakeShelton.lnk.to/texomashore See Blake on the "Country Music Freaks" Tour with Brett Eldredge and Carly Pearce! Tickets on sale now. Visit http://www.blakeshelton.com/tour Get your Blake Shelton merchandise here: http://store.blakeshelton.com/ Download or stream more songs by Blake: iTunes: https://wmna.sh/blakeshelton_itunes Spotify: https://wmna.sh/blakeshelton_sp Stay in touch with Blake! Website: http://www.blakeshelton.com/ Facebook: https://www.facebook.com/blakeshelton/ Twitter: https://twitter.com/blakeshelton Instagram: https://www.instagram.com/blakeshelton/ Music video by Blake Shelton. ©2017 Warner Music Nashville LLC.

    Blake+Shelton+-+Boys +'Round+Here+ft.+Pis tol+Annies+&+Friends ++Official+Music+Vid eo+

  • Ace of Base - Don't Turn Around (Official Music Video)

    Duration: 4:49 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Ace of Base - Don't Turn Around Official Music Video

    Taken from the album "The Sign"/"Happy Nation" - © 1993 Mega Records, A division of Playground Music Scandinavia AB. Expand for links and lyrics. ► Follow the Spotify playlist "90s Mega Pop": http://smarturl.it/Listr90s ► Spotify: http://hyperurl.co/AoBTheSignSpotify ► iTunes: http://hyperurl.co/AoBTheSigniTunes ► Pandora: http://smarturl.it/AoB.Pandora ► See more videos here: http://smarturl.it/AoB.YouTubeVideos ► The Home Video (NEW): http://smarturl.it/AoBHomeVideoYouTube ● Lyrics I will survive without you Don't tell me that you wanna leave If you wanna leave I won't beg you to stay And if you gotta go darling Maybe it's better that way I'm gonna be strong I'm gonna do fine Don't worry about this heart of mine Just walk out the door See if I care Go on and go, but Don't turn around 'Cause you're gonna see my heart breaking Don't turn around I don't want you seeing me cry Just walk away It's tearing me apart that you're leaving I'm letting you go But I won't let you know I won't let you know I won't miss your arms around me Holding me tight And if you ever think about me Just know that I'll be alright I'm gonna be strong I'm gonna do fine Don't worry about this heart of mine I will survive I'll make it through I'll even learn to live without you Don't turn around 'Cause you're gonna see my heart breaking Don't turn around I don't want you seeing me cry Just walk away It's tearing me apart that you're leaving I'm letting you go But I won't let you know I wish I could scream out loud That I love you I wish I could say to you Don't go As he walks away He feels the pain getting strong People in your life They don't know what's going on Too proud to turn around He's gone Don't turn around 'Cause you're gonna see my heart breaking Don't turn around I don't want you seeing me cry Just walk away It's tearing me apart that you're leaving I'm letting you go Baby don't turn around Don't turn around Just walk away It's tearing me apart that you're leaving But I'm letting you go Don't turn around

    Ace+of+Base+-++Don't+Turn+Ar ound++Official+Music+Video+

  • Nico & Vinz - Am I Wrong [Official Music Video]

    Duration: 5:05 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Nico & Vinz - Am I Wrong Official Music Video

    Watch the music video for the hit single "Am I Wrong" by Nico & Vinz. Get Nico & Vinz's new 'Cornerstone' EP on iTunes: iTunes: http://wbr.fm/CornerstoneI 'CORNERSTONE' AVAILABLE NOW iTunes: http://wbr.fm/CornerstoneI Amazon: http://wbr.fm/CornerstoneA Google Play: http://wbr.fm/CornerstoneG STREAM 'CORNERSTONE Spotify: http://wbr.fm/CornerstoneS Apple Music: http://wbr.fm/CornerstoneAM 'BLACK STAR ELEPHANT' AVAILABLE NOW Get the autographed poster bundle:http://smarturl.it/BSEAlbumBundle Download on iTunes: http://smarturl.it/BSEPO Download on Amazon: http://smarturl.it/BSEPOAmazon STREAM 'BLACK STAR ELEPHANT' Stream: http://smarturl.it/BSEStream LINKS Official Website: http://www.nicoandvinz.com Facebook: http://www.facebook.com/nicoandvinz Twitter: http://www.twitter.com/nicoandvinz Instagram: http://www.instagram.com/nicoandvinz Music video by Nico & Vinz performing Am I Wrong. Directed and edited by Kavar Singh (http://vimeo.com/kavarsingh) Cinematography: Kavar Singh & Arild Kumar Produced by : Amanuel Kidane for 5 Star Ent & Julian Alexander for IDAP Vision Production Assistant: Melinda Elvenes VFX Supervisor: Arild Kumar Special thanks to Melinda Elvenes, Lars Elvenes & Helicopter Horizons and the good people of Maun, Botswana. Song produced by : Will IDAP aka Nasty Kutt

    Nico+&+Vinz+ -+Am+I+Wrong ++Official+M usic+Video+

  • Hit the road Jack!

    Duration: 2:20 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Hit the road Jack!

    In memory of Jack. Ray Charles Lyrics Ray Charles Hit The Road Jack ------------------------------------------------------------ Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. What you say? Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. Woah Woman, oh woman, don't treat me so mean, You're the meanest old woman that I've ever seen. I guess if you said so I'd have to pack my things and go. That's right Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. What you say? Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. Now baby, listen baby, don't ya treat me this-a way Cause I'll be back on my feet some day. Don't care if you do 'cause it's understood you ain't got no money you just ain't no good Well, I guess if you say so I'd have to pack my things and go. That's right Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. What you say? Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more. Hit the road Jack and don't you come back no more. Well don't you come back no more. Uh, what you say? don't you come back no more. I didn't understand you don't you come back no more. You can't mean that don't you come back no more. Oh, now baby, please don't you come back no more. What you tryin' to do to me? don't you come back no more. Oh, don't treat me like that don't you come back no more. ----------------------------------------------- Hit the road Jack Recorded by singer-songwriter-pianist Ray Charles with the Raelettes vocalist Margie Hendricks. Ray Charles Robinson (September 23, 1930 -- June 10, 2004) was an American singer-songwriter and composer.

    Hit+the+road+Jack!

  • Right Round Florida

    Duration: 4:32 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Right Round Florida

    good song sub if u like it and rate

    Right+Ro und+Flor ida

  • Creedence Clearwater Revival: Run Through The Jungle

    Duration: 3:07 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Creedence Clearwater Revival: Run Through The Jungle

    Creedence Clearwater Revival Run Through The Jungle Cosmo's Factory Lyrics: Oh thought it was a might mare Though it come so true They told me don't go walking slow The devil's on the loose Better run through the jungle Better run through the jungle Better run through the jungle Don't look back to see Thought I heard a rumbling Calling to my name Two hundred million guns are loaded Satan cries take aim Better run through the jungle Better run through the jungle Better run through the jungle Don't look back to see Over on the mountain Thunder magic spoke Let the people know my wisdom Fill the land with smoke Better run through the jungle Better run through the jungle Better run through the jungle Don't look back to see

    Creedence+Cl earwater+Rev ival:+Run+Th rough+The+Ju ngle

  • 21 Savage, Offset & Metro Boomin - "Ghostface Killers" Ft Travis Scott (Official Audio)

    Duration: 4:29 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    21 Savage, Offset & Metro Boomin - "Ghostface Killers" Ft Travis Scott Official Audio

    Listen to the official audio of "Ghostface Killers" by 21 Savage, Offset and Metro Boomin feat Travis Scott. Buy/Stream "Without Warning" http://smarturl.it/WithoutWarning Subscribe to 21 Savage's official channel for exclusive music videos and behind the scenes footage: http://bit.ly/Subscribe-to-21Savage Follow 21 Savage: http://21Savage.com http://twitter.com/21Savage http://instagram.com/21Savage http://facebook.com/21Savage

    21+Savage,+Offse t+&+Metro+Boomin +-+"Ghostface+Ki llers"+Ft+Travis +Scott++Official +Audio+

  • JONELL-ROUND & ROUND

    Duration: 4:31 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    JONELL-ROUND & ROUND

    JONELL-ROUND & ROUND

    JONELL-ROUND+&+ROUND

  • Woodkid - Run Boy Run (Official HD Video)

    Duration: 4:37 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Woodkid - Run Boy Run Official HD Video

    FULL ALBUM Listen: http://bit.ly/1yh0RxO Buy: http://smarturl.it/woodkid-tga Get RUN BOY RUN Ep - http://smarturl.it/woodkid-rbr ***FOLLOW WOODKID*** facebook -- https://www.facebook.com/WoodkidMusic twitter -- http://twitter.com/woodkid official SITE -- http://woodkid.com/ official STORE -- http://www.label-gum.com/collections Woodkid's MAILING LIST -- http://ymlp.com/xgjbyjmugmgus LABELGUM - http://www.label-gum.com/ Video directed by Yoann Lemoine / Iconoclast Post production by onemore production (p) & (c) 2012 Green United Music / Seize Zéro Trois / Iconoclast / Picseyes

    Woodkid+-+Run+Boy+Run++O fficial+HD+Video+

  • Jonell feat Method Man - Round And Round (Remix)

    Duration: 4:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Jonell feat Method Man - Round And Round Remix

    http://www.discogs.com/Jonell-Round-And-Round/release/3974202

    Jonell+feat+Method+Man+-+Rou nd+And+Round++Remix+

  • Dion - Runaround Sue (HD)

    Duration: 3:52 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Dion - Runaround Sue HD

    *Subscribe For More* Dion - Runaround Sue (...) is a pop song, in a doo-wop style, originally a US No. 1 hit for the singer Dion during 1961 after he split with the Belmonts. The song ranked No. 342 on the Rolling Stone list of "The 500 Greatest Songs of All Time".[2] It was written by Dion with Ernie Maresca, and tells the story of a disloyal lover. The lyrics are sung from the point of view of a man whose former girlfriend, named Sue, was extremely unfaithful. He warns all potential lovers to avoid her at all costs, as Sue "runs around" with every guy she meets and never settles down with any man in particular. He advises "Now people let me put you wise, Sue goes out with other guys" and suggests that potential suitors should 'keep away from Runaround Sue'. Buy it here: https://itunes.apple.com/us/album/very-best-dion-belmonts/id724157962 Lyrics: Here's my story, sad but true It's about a girl that I once knew She took my love then ran around With every single guy in town Ah, I should have known it from the very start This girl will leave me with a broken heart Now listen people what I'm telling you A-keep away from-a Runaround Sue I miss her lips and the smile on her face The touch of her hair and this girl's warm embrace So if you don't wanna cry like I do A-keep away from-a Runaround Sue Ah, she likes to travel around She'll love you but she'll put you down Now people let me put you wise Sue goes out with other guys Here's the moral and the story from the guy who knows I fell in love and my love still grows Ask any fool that she ever knew, they'll say Keep away from-a Runaround Sue She likes to travel around She'll love you but she'll put you down Now people let me put you wise Sue goes out with other guys Here's the moral and the story from the guy who knows I fell in love and my love still grows Ask any fool that she ever knew, they'll say Keep away from-a Runaround Sue

    Dion+-+Runaround+Sue ++HD+

  • Flo Rida-Right round with lyrics (SONG REALLY IS NOT BLOCK BY COPYRIGHT!!!)

    Duration: 3:29 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Flo Rida-Right round with lyrics SONG REALLY IS NOT BLOCK BY COPYRIGHT!!!

    Song: Right Round | Artist: Flo Rida feat. Ke$ha | Album: R.O.O.T.S. | Release Year: 2009|

    Flo+Rida -Right+r ound+wit h+lyrics ++SONG+R EALLY+IS +NOT+BLO CK+BY+CO PYRIGHT! !!+

  • 'Roun' About De Mountain

    Duration: 2:19 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    'Roun' About De Mountain

    Provided to YouTube by Sony Music Entertainment 'Roun' About De Mountain · Leontyne Price / 萊恩泰妮普萊絲 · Roland Hayes The Essential Leontyne Price: Spirituals, Hymns & Sacred Songs ℗ Originally recorded 1961. All Rights Reserved by BMG Music Released on: 1997-01-09 Conductor, Arranger: Leonard de Paur Producer: Richard Mohr Recording Engineer: Lewis Layton Auto-generated by YouTube.

    'Roun'+A bout+De+ Mountain

  • Melanie Martinez - Carousel (Official Video)

    Duration: 4:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Melanie Martinez - Carousel Official Video

    UK Bbies, pre-order the Pity Party EP. Out 6th May: http://smarturl.it/PityPartyEP YOU CAN PRE-ORDER CRY BABY NOW 💘💘💘 iTunes: http://smarturl.it/MelanieCryBaby Google Play: http://smarturl.it/GP_MelanieCryBaby Amazon: http://smarturl.it/A_MelanieCryBaby Watch the "Pity Party" Official Music Video: https://youtu.be/6bAPlojfgO0 --------------------------------- Video Credits: Directed by Adam Donald Concept by Melanie Martinez Production Company: MAD Pictures Song Credits: (Melanie Martinez, Jeremy "Kinetics" Dussolliet, Tim "One Love" Sommers; Gap City Music/Warner-Tamerlane Publishing Corp., BMI/Tim Sommers Music/WB Music Corp., ASCAP/J. Dussolliet Music/WB Music Corp., ASCAP.) Produced, Mixed & Engineered by Tim "One Love" Sommers ------------------------------- Get Official Melanie Martinez Merch Here: http://smarturl.it/Visit_MMstore Facebook: http://www.facebook.com/MelanieMartinezMusic Twitter: http://www.twitter.com/MelanieLBBH Instagram: http://www.instagram.com/littlebodybigheart --------------------------------- Love, Mel

    Melanie+Mart inez+-+Carou sel++Officia l+Video+

  • Brodha V - Round Round ft. Benny Dayal [Official Music Video]

    Duration: 4:11 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Brodha V - Round Round ft. Benny Dayal Official Music Video

    Brodha V and Benny Dayal performing their song ROUND ROUND. Lyrics in Description. LIKE Brodha V - https://www.facebook.com/BrodhaV FOLLOW Brodha V - https://twitter.com/BrodhaV LIKE Benny Dayal - https://www.facebook.com/bennydayal FOLLOW Benny Dayal - https://twitter.com/Benny_Dayal SONG CREDITS : Music Composed, Produced, Arranged and Mixed by BRODHA V LYRICS : Dub Sharma [Hindi], Brodha V [English] VOCALS : Benny Dayal [Hindi], Brodha V [English] VIDEO CREDITS : Location : Yolk Studio Producer : Arpan Peter & Harsha Line Producer: Kalpana Kumar Director : Sam Mohan Assistant Director : Greeshma Balachandran Director of Photography :Amith Surendran Assistant DOP : Abhishek Srivastava Gaffer : Uday Post production : Morph Digital Solutions Varun Saini Animation and Illustrations : Suman Kirvan and Vinayak J Makeup : Sid Hiremath Stylist : Mithlesh Choreographer : Sritheren Pillai and Jeeva Rekha Casting : Yolk Studio Models : Farah Magi Irene Augustin Joanna Kavya Prakash Leah Anna Joseph Meghana Ramakrishnan Maithili Deena Preksha Prem Ritu VK Shivani Patil Sumiran Anne Brodha V & Benny Dayal LYRICS : BENNY DAYAL [Hindi]: Aaaaah, Aa yahan zara kabhi, Bhool ja ghar ka raasta Aur, abhi jeena shuru kar jo yeh din na aayega Aa, abhi, abhi, tere bin jiya ab na jaayega Dekh phir duniya ko hum ungli pe kaisa nachaayega Dil chaahe (Hey), Aaye (Hey) Kabhi tu baahon mein meri Mil jaaye (Ay), Haaye (Ay) Duniya chaahe yeh jal jaaye Dekh udoon, main udoon in hawaaon mein Tu jo mile tho mile Ecstasy Dekh udoon, main udoon in hawaaon mein Tu jo mile tho mile Ecstasy BRODHA V CHORUS [x2] : Round Round, Spin it round Drop it down cuz it's only dawn Down Down, bring it down Let me see that booty on the ground BRODHA V : Ready or not, I bring through your stereos, Hot Back by popular demand, the hysteria's up About time, to give entertainment a facelift The Genghis of Rap invading your playlists Looking, uber cool in that fly apparel Make a kudi go, 'Ooh, what a feisty mammal' Liven it up, see me jumping out your jukebox Hit you with that breeze of awesomeness through your woofer As you watch me, fling open the door and slide through The mere glimpse of me, for sure, excites you Keep the ground vibrating, the dust stuck in the air Embrace the opulent vibe engulfing the lair And dirty talking through rhymes, these girls get blown away As I give them the intense urge to fornicate Now, give me the microphone and look at me spitting a cyclone While I'm chilling and willing to give it to women who're spending a night alone By the bar, doing them shots of whiskey And their bras mandatorily drop like milk teeth Tonight, these ladies wanna get wild with Brodha V The aphrodiety with high fertility, go BRODHA V CHORUS [x2] : Round Round, Spin it round Drop it down cuz it's only dawn Down Down, bring it down Let me see that booty on the ground BENNY DAYAL [Hindi] : Dirty beat bajaaye, haaye Floor hilaathi jaaye Neend mori udjaaye, Neend mori udjaaye Dirty beat bajaaye BRODHA V [BRIDGE] : Hands up, fellas, put your hands up, (Ay) Get wild everybody, put your hands up, (Oh) Hands up, ladies, put your hands up, (Ay) Everybody in the club getting turnt up (Oh) Hands up, fellas, put your hands up, (Ay) Get wild everybody, put your hands up, (Oh) Hands up, ladies, put your hands up, (Ay) I wanna see that booty jiggle in the dance club (Haha) BRODHA V CHORUS [x2] : Round Round, Spin it round Drop it down cuz it's only dawn Down Down, bring it down Let me see that booty on the ground BENNY DAYAL : Dekh udoon, main udoon in hawaaon mein Tu jo mile tho mile Ecstasy [x2]

    Brodha+V+-+Round+Round+f t.+Benny+Dayal++Official +Music+Video+

  • Def Leppard - Bringin' On The Heartbreak - (In The Round In Your Face 1988) (HQ)

    Duration: 7:06 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Def Leppard - Bringin' On The Heartbreak - In The Round In Your Face 1988 HQ

    Def Leppard. Live In McNichols Sports Arena en Denver, Colorado. Copyright: Def Leppard

    Def+Leppard+-+Bringin'+On+Th e+Heartbreak+-++In+The+Round +In+Your+Face+1988+++HQ+

  • Flo Rida - Right Round

    Duration: 4:33 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Flo Rida - Right Round

    Download this song and other music for free. http://bit.ly/1DgOP6D (Flo Rida) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Kesha) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Flo Rida) Hey Hopped out of that house with my swagger Hop in that with girl, I got places to go! People to see, time is precious I look at my crowd and they out of control Just like my mind where Im going No women, no shorties, no nothin but clothes No stoppin now, my parolees on role I like my jewelry, thats always on gold I know the storm is comin my pockets keep tellin me its gonna shower Call up my homies thats home Then pop in the night cuz its meant to be ours We keep a fade away shot cuz we ballin its platinum patron that be ours Lil mama, I owe you just like the flowers Girl you to drink with all that and power clubs (Flo Rida) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Kesha) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Flo Rida) From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Aint nothin more beautiful to be found Its goin down down. From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Aint nothin more beautiful to be found Its goin down down (Flo Rida) Hey Shawty must know Im not playin My money love her like a numba one fan Dont look at my mouth, let her talk to my fans My Benjamin Franklin A couple of grands, I got rubber bands My paper planes makin a dance Get dirty all night, thats part of my thing Keep building castles thats made out of sand Shes amazing, the fire blazing Hotter than Girl wont you move a lil closer? Time to get paid, its maximum wage That body belong on a poster Im in a daze, that bottom is wavin at me Like damn it I know you You wanna show like a gun out of holster Tell me whatever and Ill be your roper .. (Flo Rida) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Kesha) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Flo Rida) From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Aint nothin more beautiful to be found Its goin down down From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Aint nothin more beautiful to be found Its goin down down (Flo Rida) Im feelin my money Im out of control Somebody help me Shes takin my bank roll. But Im king golf the club And Im wearin the crown Poppin these bottles Touchin these models Watchin they asses go down down (Flo Rida) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Kesha) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Flo Rida) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down (Kesha) You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down When you go down, when you go down down

    Flo+Rida+-+Right+Round

  • Brett Eldredge - The Long Way (Official Audio Video)

    Duration: 4:32 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Brett Eldredge - The Long Way Official Audio Video

    SELF-TITLED ALBUM available NOW: https://BrettEldredge.lnk.to/BrettEldredge See Brett on Tour. Visit http://www.bretteldredge.com/tour Get your Brett Eldredge merchandise here: https://store.bretteldredge.com/ Download or stream more songs by Brett: iTunes: https://wmna.sh/bretteldredge_itunes Spotify: https://wmna.sh/bretteldredge_sp Stay in touch with Brett! Website: http://www.bretteldredge.com/ Facebook: https://www.facebook.com/bretteldredge/ Twitter: https://twitter.com/bretteldredge Instagram: https://www.instagram.com/bretteldredge/ Music video by Brett Eldredge. ©2017 Warner Music Nashville LLC.

    Brett+Eldredge+-+The+Lon g+Way++Official+Audio+Vi deo+

  • Dokken - "Breaking The Chains" (Official Music Video)

    Duration: 4:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Dokken - "Breaking The Chains" Official Music Video

    Dokken+- +"Breaki ng+The+C hains"++ Official +Music+V ideo+

  • Charlie Puth - How Long (Lyrics)

    Duration: 3:17 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Charlie Puth - How Long Lyrics

    Please watch: "Drake - God's Plan (Lyrics) " https://www.youtube.com/watch?v=IbVC2jLOSsc --~-- Lyrics in a nutshell: I'll admit, I was wrong What else can I say, girl? Can't you break my head and not my heart? I was drunk, I was gone, that don't make it right But I promise there were no feelings involved She said "Boy, tell me honestly Was it real or just for show?" Yeah She said "Save your apologies Baby, I just gotta know" How long has this been going on? You've been creeping 'round on me While you're calling me baby How long has this been going on? You've been acting so shady I've been feeling it lately, baby I'll admit, it's my fault But you gotta believe me When I say it only happened once I tried and I tried, but you'll never see that You're the only one I wanna love, ooh, yeah She said "Boy, tell me honestly Was it real or just for show?" She said "Save your apologies Baby, I just gotta know" How long has this been going on? You've been creeping 'round on me While you're calling me baby How long has this been going on? You've been acting so shady I've been feeling it lately, baby How long has this been going on, baby? You gotta go tell me now She said "Boy, tell me honestly Was it real or just for show?" Yeah She said "Save your apologies Baby, I just gotta know" How long has this been going on? You've been creeping 'round on me While you're calling me baby How long has this been going on? You've been acting so shady I've been feeling it lately, baby How long has this been going on? You've been creeping 'round on me How long has it been going on, baby? How long has this been going on? (You gotta go tell me now) You been acting so shady I've been feeling it lately, baby

    Charlie+ Puth+-+H ow+Long+ +Lyrics+

  • Neil Young - Round and Round (It won't be long)

    Duration: 6:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Neil Young - Round and Round It won't be long

    Discussion at "Random Topics" http://www.randomtopics.org/index.php

    Neil+Young+-+Round+and+R ound++It+won't+be+long+

  • Alan Walker x David Whistle - Routine

    Duration: 3:47 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Alan Walker x David Whistle - Routine

    This track is for you Gamers. Play it loud: https://AlanWalker.lnk.to/Routine1 Merch available at http://bit.ly/AlanWalkerMerch Facebook: http://bit.ly/AlanWalker_Facebook Instagram: http://bit.ly/AlanWalker_Instagram Twitter: http://bit.ly/AlanWalker_Twitter Snapchat: alanwalkermusic Follow David Whistle: http://www.davidwhistle.com/ Video by: Simon Diaz Compagnet

    Alan+Walker+x+Da vid+Whistle+-+Ro utine

  • Kevin Gates Hospitality

    Duration: 4:59 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Kevin Gates Hospitality

    kevin gates singing hospitality lyrics to hospitality Workout Tell Workout Tell Gates Gates Gates Gates They say me and future sound alike I'm soundin like future Long as the car movin never dead stuck in neutral Major shoutout to future Meaning kevin gates the future The future of this music Headphones I wore to school Uninterested in school mind set on distributin Back and forth to Houston but not at the galleria A shoutout to that third and fourth ward on the real Prescription plug jumpin Shorty look like cameria Face playin poker but I ain't givin my mans up From that south side if you from my section then stand up Rubber band up disgusting Won't pull our pants up On the block 24/7 the police done ran up Jail gotta see us some others leaving in handcuffs Mama throwin suppers to get us free when we jammed up Blam tucked you get beside it could get you blamed up All I know is cocaine issue and rock with us No money for to go to prom just ordered the skillet Anybody unwilling to give it we just gotta stick em My name ringin for real how none of us picture Best dress at McKinley hair curly lookin demented Kin jumped out the phone with savage Gates baby you killin em All I know is smashin anything that won't get it up Going back to rebocks thinkin bout it for reazy Ridin with the heat cocked prey to God I don't need it Thinkin bout the range ro Break you off and change clothes Underneath the tree tops Talkin bout I'm a give it up Just left off the block feelin like I don't live enough Every pussy the same but I feel like I don't get enough Bad bitches I rip em up Done that shit for big head Ol fresh chain just said now they got that big head Fuck em in the ass mac 11 with the big head Brighten em with the oysters face now they got the big head Chrome got get the bottem with the rocks comin up Me I see me comin I feel attack comin up Dem a call dem Rottweilers a fi rok dem roun Wide body gal movin a mi tell dem tun aroun Say roun look fuck a hook Who got the hookup If you know we need the hookup If you know who got the hookup Hit my line we need the hookup It's 2253034829 ... I think Oh my God kevin just fell asleep an ain't waking up Shoulder game exclusive when in a blender we break em up Turn the ringer off Too many features I'm cakin up Who the hell said gates ain't shit who the hell cares Bet your followers will be the proof Of who the hell cares Mentiond every 8 seconds to career on welfare Beef to get a buzz you a sellout who the hell cares Said it was a blessing to ever be in my presence I taught you how to be yourself you ain learn your lesson Fog lights glowin as we maneuver the night time Day runner lamps on a runner we had a nice time Just reiterate what was stated by your lifeline Woulda said your wife but she said wait not right now The sex ain't really good But I'm scared I may hurt his feelings He's a tough guy in the street But he's sensitive be forreal Everytime we up in here I pull her hair making her sound out Big booty bitch I give her dick my shit a groundhog Out of town cause I gotta friend that live in New York At a museum shopping for art met sat in the park Watch the sun set in the dark I'm intelligent Cool I can tell you like to move on the regular Fall in love fast I make sure I handle it delicate 4g out of perelis he go as big as a elephant If you plannin surprises and thinking what you can buy me I'm in the watches automobile need me an Audi If you were to go and buy it I swear I'm drivin it proudly But fuck it back to the mission Fat women and pistols Fat women holdin crack in the crack of they skin You probably think it's disgusting I probably think it's terrific You probably think I'm demented She probably think it's delicious I'm thinkin standin in the kitchen Without no use for the fridges You probably still thinkin why he ain't mention usin the dishes

    Kevin+Gates+++Hospitality

  • Conor Maynard - Turn Around ft. Ne-Yo (Official Video)

    Duration: 4:04 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Conor Maynard - Turn Around ft. Ne-Yo Official Video

    Animal featuring Wiley OUT NOW buy it here: http://smarturl.it/conoranimalep Click to buy Conor's album Contrast http://bit.ly/1nA4Ksj Mayniacs, make sure you subscribe to Conor's official channel by clicking this link: http://bit.ly/1gzK7f8 Music video by Conor Maynard performing Turn Around. (P) 2012, The copyright in this audiovisual recording is owned by EMI Records Ltd

    Conor+Ma ynard+-+ Turn+Aro und+ft.+ Ne-Yo++O fficial+ Video+

  • FloRida - Right Round [Lyrics] [No Copyright] ~New!!!~

    Duration: 4:30 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    FloRida - Right Round Lyrics No Copyright ~New!!!~

    my last video of right roun lyrics was a littl late... so here is the new version... and it's in right time...

    FloRida+-+Right+ Round++Lyrics+++ No+Copyright++~N ew!!!~

  • Melanie Martinez: Carousel

    Duration: 4:51 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Melanie Martinez: Carousel

    //Comments are off due to controversial of Melanie// All copy rights goes to Melanie Martinez Artist: Melanie Martinez Album: Dollhouse EP Song: Carousel Year: 2014 Lyrics: Round and round like a horse on a carousel, we go, will I catch up to love? I could never tell, I know, chasing after you is like a fairytale, but I, feel like I'm glued on tight to this carousel Come, come one, come all, you must be this tall to ride this ride at the carnival Oh, come, take my hand and run through playland so high, too high at the carnival And it’s all fun and games, 'til somebody falls in love, but you've already bought a ticket, and there’s no turning back now Round and round like a horse on a carousel, we go, will I catch up to love? I could never tell, I know, chasing after you is like a fairytale, but I, feel like I'm glued on tight to this carousel This horse is too slow, we’re always this close, almost, almost, we’re a freakshow Right, right when I’m near, it’s like you disappear, where’d you go? Is that Houdini or a freakshow? And it’s all fun and games, 'til somebody falls in love, but you've already bought a ticket, and there’s no turning back now Round and round like a horse on a carousel, we go, will I catch up to love? I could never tell, I know, chasing after you is like a fairytale, but I, feel like I'm glued on tight to this carousel Why did you steal my cotton candy heart? you threw it in this damn coin slot, and now I’m stuck, I'm stuck, riding, riding, riding Round and round like a horse on a carousel, we go, will I catch up to love? I could never tell, I know, chasing after you is like a fairytale, but I, feel like I'm glued on tight to this carousel

    Melanie+Mart inez:+Carous el

  • Villz x Hippy Dee - Come Round (Rmx ft Mavado)

    Duration: 3:16 - FileType: mp3 - Bitrate: 192 Kbps


    Villz x Hippy Dee - Come Round Rmx ft Mavado

    Official Music video for: Villz & Hippy Dee remix of (Mavado - Come round) Visuals by SKR @‪#NewMusicAlert #NewMusic #UnsignedArtist #unsignedmusic #Uktalent #ukartist #NewReleases #XFactor #UnseenRappers #media ‬

    Villz+x+Hippy+De e+-+Come+Round++ Rmx+ft+Mavado+

What's Popular

blink-182
Lana Del Rey
U2
Bob Dylan
Selena Gomez
Florence + the Machine
Disclosure
Lana Del Rey
Queen
Lana Del Rey
Nicki Minaj
Sia
Arcade Fire
The White Stripes
alt-J
Drake
Drake
Muse
David Bowie
Twenty One Pilots

YouTube-DL.XYZ (⚡ AMP enabled ) is a music search engine from where you can download your favourite songs from web. We do not upload or host any files on our servers. If you are a valid owner of any content listed here & want to remove it then please send us a DMCA formatted takedown notice at mymp3xyz [at] gmail.com